Ga naar inhoud

Advies na schade Z4 3.0iS 2003


Aanbevolen berichten

  • Administrator

Nee hoor, die hebben ongetwijfeld de originele onderdelen nog in de schuur liggen. Ik heb mijn originele oranje koplampen en achterlicht units ook nog gewoon :)

Link naar reactie

Nee Maurits, die heb ik niet liggen en eigenlijk zat ik al om (jouw) commentaar te wachten. <_<

Ik zal kort zijn: vrouwen op teenslippers zijn minder charmant dan vrouwen op hoge hakken maar die zijn snel en makkelijk te vervangen! :3:

Link naar reactie

Ik heb geen ori

Nee hoor, die hebben ongetwijfeld de originele onderdelen nog in de schuur liggen. Ik heb mijn originele oranje koplampen en achterlicht units ook nog gewoon :)

Als je goed verzekerd bent hoef je niets te bewaren en wordt het snel uitbetaald! :hypocritesmiley:

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Heb jij een andere ervaring?

Dat is het zeker want je zou het ook in scene kunnen zetten wanneer je niet allrisk verzekerd bent wat ik wel ben.

Ik denk dat ze o.a. uitgaan van het verleden van de verzekerde, het verhaal van de ontstaande schade en de geloofwaardigheid.

Aangifte is een must overigens. (maak foto's liefst met de tijd erin vermeld)

We hebben het verhaal precies zo opgeschreven en toegelicht zoals we het hebben beoordeeld.

Tevens we werden ook nog gebeld door een medewerker van het waarborgfonds en die stelde dezelfde vraag als die we al hadden beschreven.

Link naar reactie

Ja klanten die iets lieten repareren in de veronderstelling dat het vergoed zou worden door het waarborgfonds en uiteindelijk zelf voor de kosten op moesten draaien. Getuigen waren er niet.

Vorig jaar nog parkeert een kennis haar auto op een parkeer plaats en daar had iemand de achterbumper aan gort gereden, geen briefje en geen getuigen. Aangifte gedaan en geclaimd maar ze kreeg het niet voor elkaar dat het vergoed werd.

Een collega parkeerde zijn auto vlak na een bocht bij mijn werk, de hele linker kant zat in elkaar. Er rijden daar veel vrachtauto's en waarschijnlijk met de achterkant hebben ze de auto geraakt. Gelukkig was iemand zo slim om eerst te informeren hoe het werkt bij het waarborgfonds voor er een claim werd ingediend. Gelukkig waren er 4 getuigen :wink: die gezien hadden dat de auto daar schadevrij was neer gezet. Uiteindelijk heeft hij wel de schade vergoed gekregen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.