Ga naar inhoud

Wist je dat - je gordel om doen...


kmk4444

Aanbevolen berichten

Scenario; Je moet de auto 2 minuten rijden om de hoek van je huis naar de souvlakeri - dus geen zin in de gordel voor die korte afstand, want je pitta gyros wordt anders koud.. (Dat kost zo veel energie)

Na tien seconden rijden PIEP PIEP PIEP - je moet je gordel omdoen schreeuwt dat instrumentencluster van de Z4 (e85)!

Nu komt de "WISTjeDATje"; als je eventjes kort de handrem omhoog trekt stopt dat piepen en kan je heerlijk doorrijden zonder gordel om te doen en brand alleen het lampje op je dashboard...

Voila; weer wat geleerd dat totaal zinloos is!

Geniet van 1 April - dit is helaas geen grap - maar de waarheid - probeer maar eens.

P.S. Heb gister mijn donate overgemaakt - ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het op het forum staat!

aangepast door kmk4444
Link naar reactie
  • Administrator

:muur:

Wist je dat zonder gordel rijden in een cabrio / roadster extra slim is?

https://www.youtube.com/watch?v=MRmS4hSCmgo

Wist je dat de meeste ongelukken gebeuren in de 15 minuten na vertrek / voor aankomst?

Snap je een beetje waar ik naartoe wil?

Link naar reactie

Ik doe mijn gordel om in 3 seconden. Aan de handrem trekken kost 1 seconde.

Besparing? 2 seconden?

economische analyse:

Boete geen gordel om: 120 euro

120 euro verdienen in 2 seconden= fictief uurtarief van €216.000,--

:clown:

  • Like 2
Link naar reactie

Eigenlijk heb ik dan nog een betere tip: je kan bij de garage je auto ook programmeren dat de warning signal wordt gedeactiveerd.

Link naar reactie

Ach ik kan je uit ervaring vertellen dat je daar heel anders overdenkt als je over de kop bent gegaan zoals in mijn geval. Het dak zat in een scherpe punt tegen de zitting van de bestuurders stoel.

Als ik toen een gordel om had dan had ik hier waarschijnlijk niet meer gezeten.

Je moet gewoon geluk hebben als er wat gebeurt, overigens draag ik hem nu wel weer omdat het me te veel geld kost maar dat is dan ook de enige reden.

Link naar reactie

Dit is alleen wel zo handig als je sensor mat in de stoel stuk is - dan is dit de enige oplossing om niet in een piepende disco te rijden zoals bij mij het geval was!

Gordel om is stoer - ook op de achterbank.... LIEDJE OP YOUTUBE

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.