Ga naar inhoud

metalen houder radio


Davitch

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik ben sinds een kleine maand de trotse eigenaar van een prachtige (al zeg ik het zelf :) ) zzz en ben volop bezig met verfraaiingswerken.

Eén van de zaken die ik wil doen, is het monteren van de originele business rds radio cassette. Probleem dat ik hierbij heb is dat er een lelijk blaupunkt MP3-ding in stak en dat ze blijkbaar ook de oude metalen houder hebben vervangen. Gevolg is nu dat de originele radio niet meer in deze behuizing past omdat deze metalen houder te klein is en er geen uitsparingen zijn voor de metalen haakjes die de radio mooi op z'n plaats houden. Via deze link een foto van de houder die er nu in zit.

http://1drv.ms/1bqNvrs

Kan er iemand mij helpen om aan een passende metalen houder te raken?

Groetjes en alvast bedankt

Link naar reactie
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb er nog wel een liggen. Stuur maar een PM.

Ik heb heb een originele radio erin maar dat metalen frame heb je niet nodig. Aan de achterkant van de radio zit een zwarte rubberen uitsteeksel die je achter je dachtboard in een gat steekt zodat de radio niet naar achteren klapt. Daarna de 2 imbusboutjes aan de zijkanten uitdraaien en klaar.

Maar mocht je toch nog geinteresseerd zijn dan hoor ik het wel.

Gr.

Ed

aangepast door Z3Roadster19961.8
Link naar reactie

Bedankt voor de feedback guys.

@Ed Ga ik straks eens bekijken hoe de radio blijft zitten zonder frame. Als dat stevig genoeg is, ga ik het zonder frame vastzetten. Als het niet zou lukken hoor je me nog :-)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.