Ga naar inhoud

Gevraagd: Z3 Roadster 3.0 Aut


IBMW

Aanbevolen berichten

Ziet er wel netjes uit maar ze zijn er ook nog wel met minder kilometers... Ben niet echt op zoek naar een Z3 hoor maar als ik een leuke 3.0 automaat tegenkom zeg ik ook niet meteen nee :P

Link naar reactie

Ik persoonlijk vind de grijze erg mooi. Die heeft ook nog eens sportstoelen, helaas zijn de extra's aan de prijs.

Jammer dat je elk krasje ziet op donker grijs, mijn Z is lichtgrijs ( niet mijn favoriet) maar je ziet niet alles. Mijn Pri is donkergrijs en zit intussen vol met krassen van vriendelijke naastparkeerders.

Mijn volgende Z is beslist een automaat, maar helaas nu nog ff niet. En het liefst een vuurrode, knalgele of koningsblauwe.

er staat op de foto trouwens nog een Z. Een nest?

aangepast door .cornelis.
Link naar reactie

geen liefhebbersauto, dat was snel duidelijk.

Tja, je hebt liefhebbers en liefhebbers.

Ik ben ook een autoliefhebber, en ja ook van mijn Z4.

Maar ik heb een bloedhekel aan poetsen, dat hebben ze bij mij verpest toen ik begon als leerlingautomonteur, toen moest ik heel vaak auto`s wassen en poetsen.

Van die lelijke Suzuki`s :rant: , en dan ben je bezig met een takenboek en ga je nog 1 dag in de week naar school, maar ik leerde niet voor autowasser........

Automonteur als beroep heb ik na een tijdje maar vaarwel gezegd, verdiende ook geen drol.....

Een beschadiging aan de velg of wat steenslag daar raak ik niet van in paniek, dan koop ik niet gelijk andere velgen of ren ik naar de spuiter.

Ik ben wel een liefhebber wat rijden betreft, en dan niet langs de terrasjes rijden.

Nee, lange ritten door heuvel/bergland daar heb ik de auto voor :punk:

1000 of 2000 km per jaar rijden, dan ben je wat mij betreft geen liefhebber.

Koop dan een schilderij en kijk daar naar.

  • Like 1
Link naar reactie
  • 4 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.