Ga naar inhoud

Gevraagd: Z3 Roadster 3.0 Aut


IBMW

Aanbevolen berichten

Wellicht nog wat voorbarig omdat we nog met een automaat moeten rijden maar de vraag kan zowiezo gesteld worden natuurlijk. Mogelijk gaan we op zoek naar een Z3 roadster 3.0 automaat die wel in "AVVR"-staat moet zijn, dus van een liefhebber. Niet al te veel km's en geen bi-color interieur. Hoofdzaak is dat het een originele nette auto is die goed is onderhouden met een kloppende historie. Jullie reacties worden op prijs gesteld.... :petje:

En zodra we gevonden hebben wat we zoeken, dan is onze Z3 2.2 (2001, 90K, handbak) in "showroom" staat natuurlijk te koop.

Wordt - mogelijk - vervolgd.

Groet,

Martin

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Nou, er heeft zich nog niemand echt gemeld met een 3.0 Aut. Wel staat er momenteel op marktplaats 1 te koop. Kent iemand deze auto?

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/m921808219-bmw-z3-3-0-aut-2001-grijs-uniek-77-dkm-nu-voor-11500.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr

Er is geen onderhoudsboekje bij.....

Groet, Martin

Link naar reactie

ken de auto niet maar wat een ""schreeuwerige" advertentie <_<, ondanks de wat overenthousiaste verkoper met een Caps Lock afwijking zou het natuurlijk nog een goede auto kunnen zijn, maar ja om even te kijken en dan naar texel te moeten is ook niet handig.

Link naar reactie

Ziet eruit als een mooie auto. Hij mist alleen een sleutel, er staat wel zo mooi "ALLE DRIE SLEUTELS ERBIJ" maar er horen er 4 bij te zitten. En zonder onderhoudsboekjes vind ik ook altijd wat minder want nu mist er een onderhouds historie van 8 jaar aangezien er vanaf 2009 pas rekeningen zijn. En nog een puntje om naar de vragen, waarom verkoopt de eigenaar hem als de auto pas 73 dagen in zijn bezit is? Zo snel ben je en Z3 toch niet zat ? Verder zoals ik al zei ziet hij er netjes uit.

Link naar reactie

@Hans, heb jij de auto al gezien?

Volgens de eigenaar heeft hij de auto van een kennis op Texel overgenomen en vertelde mij dat hij de auto met winst dacht te kunnen verkopen....

Lijkt een "prive handelaar" omdat er ook weer een auto/camper in te ruilen is,....tja...lastig verhaal.

Auto heeft volgens eigenaar een grote beurt nodig, een nieuwe raammodule rechts en een "stekker" van de stoelverwarming aan bestuurderskant.

Misschien toch eerst maar eens zelf gaan kijken en de lucht opsnuiven....en vervolgens evt. afspraak bij Ruud voor de details....

Maar mocht iemand nog iets weten over de auto, dan graag.

Link naar reactie

Ik heb de auto niet gezien. Heb met hem afgesproken als hij aan de overkant is.. (van Texel). Ik wil de auto ook wel zien, maar vindt t een beetje gek verhaal allemaal.. maar dat hoeft niets over de auto te zeggen.. hij mailde mij dat de auto zeker zijn waarde bleef behouden.. maar hij is redelijk snel gezakt van 13950 naar 11500.... ? is wel 1 van de weinigen met de 3.0

Link naar reactie

Nou, afgelopen zaterdag even op Texel geweest om naar deze Z3 te kijken....geen liefhebbersauto, dat was snel duidelijk. Niet echt goed onderhouden, lakschades, corrosie op buitenspiegel, achterraam in slechte staat, raammodule defect, stoelverwarming defect, leren stoel fors beschadigd, grote beurt nodig....

Tja, redelijk vlot weer op de boot terug.....en dus nog steeds op zoek naar een fraai exemplaar... :lol:

Link naar reactie

Ja, had ik al gezien....mooie lakkleur maar niet mijn interieur. En zo te lezen iemand die er flink mee rijdt en zelfs nog heeft opgepept. Nee, ik zoek wat anders. Prijs laat ik nog even buiten beschouwing.

aangepast door Sjonnie Kroket
FQVWD
Link naar reactie
  • Administrator

Crusader is lid van het forum, heb alleen nooit meer iets van m vernomen na aanmelding voor de Europatour van 2013...

Auto lijkt mij niet verkeerd, je krijgt alle originele onderdelen erbij.

Link naar reactie

Auto zal best goed zijn maar zijn website geeft mij helemaal geen goed gevoel....veel "knallen, bleren,", enz...ieder zijn ding natuurlijk maar dit zoek ik niet.

Zullen vast liefhebbers voor zijn.

aangepast door Sjonnie Kroket
Reageer zonder citeren SVP
Link naar reactie
  • Administrator

Hij is bij Roodkapje in onderhoud volgens mij. Je zou hem eens kunnen vragen naar deze auto. Kan niet zo snel iets over knallen en bleren vinden. Hij heeft de auto al 9 jaar, lijkt me weinig mee mis. Maar goed, je moet op je eigen gevoel af gaan. Ik zou 'm blind durven aanschaffen in elk geval.

Link naar reactie

Voor die prijs is de mijne ook te koop welke op de velgen na geheel origineel is.

Alleen de km stand is iets hoger maar nog geen 150.000 km.

En met een hardop erbij waar een elektrisch Webasto schuif/kanteldak in zit.

Link naar reactie

Een vraag: er zijn toch meer bi-color interieurs dan ik dacht. Zo is er een mooie Z3 3.0 AUT te koop maar helaas in bi-color. Gekleurde delen in b.v. deuren en schakelpook zijn denk ik eenvoudig om te ruilen, maar hoe zit dat met het dashboard (kap om tellers en deel bij dashboardkastje) ?

En kun je de standaarstoelen verwijderen en op dezelfde rails sportstoelen monteren?

We zijn er dus nog niet uit... :book:

Dank maar weer en groet

Martin

Link naar reactie

Niet alle bi-Colorado interieurs hebben dat hoor, de mijne betreft het alleen de stoelen, middenconsole en deurpanelen, deze zijn allen te vervangen!

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Ook deze heeft een middenconsole in een andere kleur wat ie juist niet wil.

Maar nogmaals dat is redelijk eenvoudig te vervangen zoals ik al eerder aangaf bij die van mij.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.