Ga naar inhoud

Origineel Windscherm


Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een compleet origineel windscherm die je tussen de rolbeugels schuift. incl. de kappen.

Als iemand toevallig een sloper ziet staan waar ze op zitten zou je mij dan a.u.b. een seintje willen geven

:kisstogether:

http://nl.bmwfans.info/parts-catalog/E85/Europe/Z4_2.5i-N52/2006/browse/sliding_roof_folding_top/retrofit_wind_deflector/

aangepast door Spuiter
Link naar reactie
  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik ben op zoek naar een compleet origineel windscherm die je tussen de rolbeugels schuift. incl. de kappen.

Hou Ebay kleinanzeigen eens in de gaten daar zie ik ze regelmatig voorbij komen. LINK

Link naar reactie

Dankje Ad.

Helaas is dit voor een E89 die zijn een stuk goedkoper. Met wat ik tot nu toe tegen kom dan zit je al over de 400 euro en dan is het nog niet compleet. Dat is dan voor het middenstuk en de 2 kleine stukjes gaas in de rolbeugel.

Link naar reactie

Dankje Ad.

Helaas is dit voor een E89

Sorry, niet goed gekeken maar in de eerdere ebay link stonden er toch compleet maar geen 400 euro of vergis ik me

Link naar reactie
  • Administrator

^ als je zorgvuldig werkt schijn je alleen maar nr 1 van jouw link nodig te hebben: middenstuk en beugeltjes daarvoor + schermpjes tussen hoofdsteunen. Kappen van de rolbeugels zou je moeten kunnen hergebruiken en of je het ding aan de kofferklep wilt kunnen ophangen ... Tsja.

Ik heb de onderdelen een tijdje geleden bij elkaar gesprokkeld via buitenlandse fora voor ongeveer Eur 200,- Nu ik mijn beugel BH ook daadwerkelijk verkocht heb binnenkort maar eens een middagje voor vrijmaken. Dan kan ik je vertellen of je de rest inderdaad niet nodig hebt.

Link naar reactie
  • Administrator

Zie vanaf nu ook hier. Ofwel: je hebt alleen no. 1 nodig en als je dan toch iets bij bestelt: neem de voorkanten. Daar braken bij mij in ieder geval sneller tabjes af dan bij de achterkanten. Bovendien bespaar je je dan meten en boren in je bestaande afdekkingen. Ik kon toevallig makkelijk aan ongebruikte voorkanten komen, maar als dat niet zo was zou ik even meten en boren als ik jou was ...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.