Ga naar inhoud

Formule 1 seizoen 2015


Aanbevolen berichten

  • Administrator

Boekhoorn koopt de handel op, vriendje Muller schuift hem wat decals van Spyker toe é voilà... it comes full circle :lol:

Link naar reactie

Hahahaha, maar hij heeft dan ook een prachtig paar bijpassende oorknoppen in. Wat betreft de race.....gaaaaaaaaaaaaap. ik denk dat de formule1 hard op weg is zijn eigen graf te graven. Gelukkig eerste maand sport1 voor 5 euro maar vermoed maar zo dat het daar bij blijft.

Link naar reactie
  • Administrator

Ik viel er net in toen Max uitviel.

Persoonlijk denk ik dat er teveel van die jongen verwacht wordt. Die Sainz houdt zich rustig op de vlakte en doet zijn ding. Hij zou Max zomaar eens de oortjes kunnen wassen dit jaar.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Max Verstappen begint zijn tweede Formule 1-race vanaf de zesde startpositie. De Nederlander stond even derde in een natte Maleisische Q3, maar moest uiteindelijk Sebastian Vettel en de Red Bulls ook voor zich dulden. Lewis Hamilton staat voor de veertigste keer in zijn loopbaan vooraan, terwijl teamgenoot Nico Rosberg achter Vettel als derde plaatsneemt op de grid.

De eerste tijd van Verstappen in de derde kwalificatiesessie was op dat moment goed voor de derde plaats, achter het Mercedes-duo en nog voor de eerste pogingen van Vettel en de Red Bulls. Toen de Duitser naar P2 ging en ook Daniel Ricciardo en Daniil Kvyat over Verstappen heen gingen, leek het erop alsof hij wat lager in de rangschikking zou eindigen. De tweede run van de Toro Rosso-rijder was echter snel genoeg om onder meer de twee Williams' achter zich te laten: met zijn 1.51.981 was Verstappen een halve seconde sneller dan Felipe Massa en liefst 1,2 seconde sneller dan Valtteri Bottas.

Link naar reactie

Kimi? Heeft toch ook zijn beste tijd wel achter de rug. Wordt wederom door een teamgenoot om de oren gereden. Lekke band of niet altijd wel wat. Had liever Alonso nog een jaartje Ferrari zien rijden. Wat betreft Verstappen :thumbs_up: Ben geen Vettel fan maar gaaf dat hij de beide benzen heeft verslagen :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator

Als je als 11e start of zo, je rijdt je buj de start naar voren, krijgt net na de startlijn een lekke band en moet dan nog een volle ronde en je rijdt je vervolgens terug naar de 4e plek dan heb je het volgens mij beter gedaan dan de rest van het veld.

Link naar reactie

@Rob, het feit dat je als 11e start met 2 jaar Ferrari ervaring en een Teamgenoot als 2e start met 1 wedstrijd Ferrari ervaring zegt toch wel voldoende...Begrijp mij niet verkeerd ik was ook wel een Kimi fan maar denk dat hij zijn beste tijd wel heeft gehad.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ook leuk om te zien dat Alonso aan stront gereden werd door zijn eigen team genoot :sCo_chinscratch:

Niet zo verrassend. Alonso had nog vrijwel niet in die auto gereden, Button wel. Alonso heeft de eerste race gemist en heeft ook tijdens de wintertests nauwelijks kunnen rijden. Enerzijds door z'n crash, anderzijds doordat die McLaren om de haverklap kapot ging. Maar eens zien hoe zich dat verder ontwikkelt. Ik vind Button enorm sympathiek, maar Alonso lijkt me sneller. :)

aangepast door Individual
Link naar reactie

Verstappen was weer lekker bezig in zijn 3e race.

Het begint ergens op te lijken. :muur:

race 1 wordt het spannend gaat de motor kapot

race 2 bijna in de grindbak, maar goed toch nog aangekomen.

race 3 net voor de eindstreep ....plof motor kapot

Het DNA profiel is wel helder van Max, het is zonder twijfel een zoon van Jos.

Als Jos niet in de grindbak stond, zijn blok opblies of hard achterin de raceleider reed omdat ie zo vroeg remde, dan staken ze de boel wel in de brand als het goed ging :hypocritesmiley:

Als oud fan van Jos zijn fanclub kan ik het bijna niet laten :clapping:

maar eerlijk is eerlijk, het is weer spannend, het ventje kan rijden, dat is zeker.

Verwacht zelfs dit jaar een plek (net naast of toch....) op het podium :party: .

aangepast door Phantom
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Dat de jongen goed kan rijden is buiten kijf.

Wordt echter nu al ziek van alle verontschuldigingen als het wat minder gaat (vrijdag waren de banden niet warm genoeg). (zal nooit toegen als hij een fout heeft gemaakt, of dat anderen gewoon sneller waren!!).

Wijt de crash aan de voorganger, maar is de enige die die mening heeft.

Link naar reactie

Wijt de crash aan de voorganger, maar is de enige die die mening heeft.

Als jij internet afstruint valt het wel mee hoor wat betreft die mening. Is dus best onzin wat jij zegt....De beste jongen is 17 reed een dijk van een race en maakt helaas een foutje, tja leermomentje zullen wij maar zeggen. Wat het geven van een interview betreft kunnen een hoop van die prof voetballertjes nog wat van hem leren. Wees trots op wat die jongen presteert i.p.v. zo'n typische Nederlandse zure reactie Henk...verder gaat het goed met mij :hypocritesmiley:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.