Ga naar inhoud

Wasstraat


Aanbevolen berichten

  • Administrator

^^^ Ja inderdaad zo één waarbij je in een gootje rijdt en dan voortgetrokken wordt. Dat is in mijn ervaring bij lappeninstallaties meestal het geval. Met OEM velgen zou dat ook geen probleem moeten zijn, met aftermarket velgen die wat verder naar buiten liggen dus wel. Het is niet in de categorie "curb rash", maar hele kleine putjes.

Anyways: ik ga met mijn nieuwe velgen niet meer de goot, maar de wasbox in. Dit is dus meer een waarschuwing voor anderen.

Link naar reactie

Ik heb een prima wasstraat genaamd Ottoman op de aelbrechtskade. In Rotterdam, duurt ff 45 minuten maar dan is de M van binnen en van buiten als nieuw, redelijk goede koffie, alles met het handje geregeld. Ook de andere auto's worden daar regelmatig vertroetelt en de prijs ? 25 euri en om een of andere reden betaal ik altijd maar 20 euri. In de was zetten en polijsten kunnen ze ook met het handje.

Geweldig adres en ik ben er blij mee.....

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Wil je zeggen dat ze voor €25,00 45 minuten bezig zijn met je auto? Zowel binnen als buiten?

Nou dan ga ik daar ook maar heen.

aangepast door Sjonnie Kroket
FQVWD
Link naar reactie

Glijmiddel behoort toch tot de dagelijkse standaard uitrusting van de man... :lol:

ik dacht al "what's in an avatar" maar nu weet ik het :sFun_whistle:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ik heb een prima wasstraat genaamd Ottoman op de aelbrechtskade. In Rotterdam, duurt ff 45 minuten maar dan is de M van binnen en van buiten als nieuw, redelijk goede koffie, alles met het handje geregeld. Ook de andere auto's worden daar regelmatig vertroetelt en de prijs ? 25 euri en om een of andere reden betaal ik altijd maar 20 euri. In de was zetten en polijsten kunnen ze ook met het handje.

Geweldig adres en ik ben er blij mee.....

Er zijn wel meer van die Turkse poetsbedrijfjes hoor... meestal erg goedkoop inderdaad. Ze poetsen wel met één emmertje en een spons je hele auto, vandaar het telkens polijsten om de krasjes weer weg te krijgen :blush:

Link naar reactie

Cabrio-wasstraat gevonden (?) s.v.p. naam en postcode invullen:

Randstad

Noord

Zuid

Oost

!! Dit is een mislukt poging om een tabel te plaatsen, die door leden kan worden ingevuld. Mag verwijderd worden.

Een idee om zo een tabel ergens centraal bij te houden?

aangepast door marcel.verheijen
Link naar reactie
  • 2 weken later...

^ ik zit nog net op de AAM, toen ik er kwam te zitten in 2006 was er nog helemaal geen Manege in de vorm van een bedrijventerrein.

toen was het nog een groot grasveld met wippende konijntjes.

  • Like 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.