Ga naar inhoud

Nederlandstalig instrutieboekje voor E89


Aanbevolen berichten

Gratis en voor niks en je hoeft ook niets te betalen.

Heb je er behoefte aan stuur dan een PB met je adresgegevens en ik stuur het op. Uiteraard geldt: die het eerst komt die het eerst maalt!

Verder heb ik nog een werkelijk zo goed als nieuwe buitenhoes voor een Z4 (origineel BMW) maar die is me net iets te duur om weg te geven en daar wil dan ook graag € 50 voor hebben. Wederom zal een PB met je contactgegevens wonderen doen en wordt e.e.a. dan geregeld als ik in mei in Nederland ben.

r2rvd4.jpg

Ik heb hem besteld op mijn VIN (E89).

Rob

Link naar reactie
  • Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 2 jaren later...

@Henk Withaar

16 minuten geleden, Henk Withaar zei:

Past die hoes ook op een Z3 dan heb ik daar wel belang bij bel mij even als je wil  0651548577 Henk Withaar

Henk, de topic starter Robpt heeft zijn Z verkocht en is al sinds juni 2015 niet meer actief op het forum. Denk dus dat je geen reactie krijgt. Je kunt overigens de handleiding van je Z ook als app downloaden.

Link naar reactie

Hi, zou je me ook die pdf eens willen doorsturen? Mijn E89 kwam als geïmporteerde uit Luxemburg met bijhorende Duitstalige handleiding. Een Nederlandstalige versie zou héél handig kunnen zijn.

 

Alvast bedankt,

 

Luke

 

PS; email adres: luke underscore skywalker underscore the underscore door underscore man apenstaart yahoo punt com

 

aangepast door Luke_Skywalker
encrypteren van email adres (met dank aan 2.5si)
Link naar reactie
  • Administrator

Offtopic @Henk Withaar: je moet het natuurlijk allemaal zelf weten, maar ik zie dat je de afgelopen dagen al je volledige NAW gegevens, je mobiele telefoonnummer en je e-mailadres in verschillende topics hebt opgenomen. Ik zou dat niet doen als ik jou was. Het zijn steeds topics in niet afgeschermde gedeeltes van het forum, die zijn dus ook voor niet geregistreerden te vinden, je maakt het zo wel heel makkelijk voor kwaadwillenden om je te vinden / benaderen.

 

Het is bovendien niet nodig: je kunt mensen ook simpelweg een privébericht sturen met dergelijke gegevens.

 

Dat geldt ook in mindere mate voor @Luke_Skywalker. Wil je een e-mail adres toch per sé in een topic vermelden (bijvoorbeeld bij een verkooptopic, als je een rit organiseert, of iets soortgelijks), dan kun je - voor spambots een heel stuk minder toegankelijk - ook als volgt opschrijven: luke underscore skywalker underscore the underscore door underscore man apenstaart yahoo punt com. Of het telefoonnumer 06-12345678 als nul zes 12345678, etc.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Ik heb overal navraag gedaan ook bij ekris maar het nederlandse boekje is niet meer te krijgen wel een gecopieerd boekje voor 22,50 in zoetermeer..

Ik zou ook wel een pdf je willen van de handleiding.

Groet

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.