Ga naar inhoud

Zoektocht naar een 3,5iS


M3tje

Aanbevolen berichten

Toch zou ik 'm zonder hardtop en zonder veerpootbrug aanbieden. Die dingen haal je er heel makkelijk vanaf, en daar vang je in de verkoopprijs van de hele auto niet zoveel voor als los denk ik.

1 hintje: die hardtop kan me gestolen worden.... :lol:

klopt het trouwens dat je een grijze hardtop hebt en een zwarte z4?!?

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Beter lezen Jeroen :wink:

Hardtop zou ik op zich best willen hebben, echter zal dat ding hooguit 3 dagen per jaar oid op de auto zitten (om te proberen oid, ik rij toch nauwelijks in de winter) en voor de rest.... waar laat ik dat ding?

Alles staat hier al vol.

Dus het zou echt alleen voor 'de heb' zijn.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
  • Administrator

... marktplaats ...

Succes!

Ik vind de omschrijving goed, maar als ik je nog een tip mag geven: ik zou zorgen voor betere foto's en ook foto's met de kap open. Beter in de zin dat nu het meeste (velgen, interieur, etc.) wat je er op wilde zetten er nu net niet in zijn geheel op staat. Ik ben bang dat het voor een koper nu moeilijker is zichzelf te zien rijden in jouw Z4, omdat hij nu geen goed totaalbeeld heeft. Ik zou dus in ieder geval ook foto's doen waar de hele auto op staat met de kap omlaag, zodat je het mooie contrast licht interieur donkere buitenkant beter ziet. Ik denk dat je daarvoor met een foto schuin van boven en achteren bijvoorbeeld goed af bent.

Link naar reactie

Vandaag ff een inventarisatie gemaakt van alle 3,5iS te koop in Nederland, dat zijn er wel weinig, de "gewone" 3,5i zijn er ook niet enorm veel.

Het lijkt wel of er van deze modellen niet zo veel verkocht zijn,( of de huidige eigenaren zijn er zo blij mee dat ze ze niet verkopen)

Link naar reactie

Er staan inderdaad niet veel Z4 35i(s) te koop. Van de andere kant, zoek eens een mooie E85 of een Z3 met dikke motor, wat leuke opties en lage kmstand? Die komen ook maar een handvol per jaar voorbij.

Toen ik destijds m'n eerste E85 zocht (3.0 aut, lage kmstand, M-onderstel en stoelen, witte koplampen, knippers etc) was ik ook een half jaar bezig. Verschillende Z4's bekeken die aan alle criteria voldeden, maar op de foto zagen ze er stukken beter uit dan in werkelijkheid. Op een gegeven moment werd ik er moedeloos van. Uiteindelijk heb ik er zelf één uit Duitsland gehaald. Niet echt goedkoper, maar ik had wel een liefhebbersauto. Met m'n huidge E89 een vergelijkbaar verhaal. Twee handen vol 35i(s) bekeken en het was het allemaal helemaal of nét niet. Pas na ruim een half jaar vond ik de auto die wel voldeed... en hij stond al in Nederland. Het was helemaal zoals het hoorde: stond er piekfijn bij, alle software updates gedaan, omgecodeerd naar het Nederlands enz. De lage inruilprijs van mijn E85 nam ik voor lief...

Uiteindelijk vond ik het het lastigst om gewoon mijn geduld te bewaren en door te zoeken. Als ik m'n zinnen eenmaal ergens op gezet heb, is geduld niet mijn sterkste kant. Maar daarmee ben ik vast niet de enige hier. :hypocritesmiley:

aangepast door Toink
Link naar reactie
  • Administrator

^ + ^^ <_< wat is de bijdrage aan dit topic heren, ik lees nog steeds geen verschil tussen een 3.5i en 3.5is

geloof dat dhr Kroket het toch in het Nederlands geschreven heeft.......

Link naar reactie

Thx, Maar om even op toink te reageren, ik heb ook lang gezocht naar mijn huidige Z, het viel niet mee om teleurstelling na teleurstelling te ondergaan als ik weer eens bij een Z stond die weer op de een of andere manier niet klopte.

Nou is een voordeel van de 3,5iS wel dat de meeste aardig vol zitten met extra's en als uitvoering zelf ook al compleet zijn.

Blijft dan nog de kleur onderhoud en kilometers, dat ik geen zwarte wil dit keer is een voorkeur maar geen voorwaarde.

Geduld is inderdaad belangrijk maar als het echt gaat kriebelen dan kan ik de zoektocht gewoon intensiveren.

Als de E85 weg is zal het allemaal wel snel gaan, dus tot die tijd kan ik rustig aan gaan zoeken naar de perfecte match.

Link naar reactie

Beste Admin,

Kunnen we met uw welnemen de titel niet aanpassen naar" zoektocht naar een 3,5iS".

Dat is iets wat jij zelf ook had kunnen doen...Maar goed even voor de duidelijkheid het gaat om de zoektocht naar een nieuwe en geen afscheid van de oude. Mocht je nou van mijn gezever af willen doneer even 15 euro en je kan promoten wat je wil :hypocritesmiley:

Link naar reactie

Sjonnie, ik loop hier niks te promoten hoor,maar geef ff aan dat het zoektempo mede bepaalt wordt door verkoop van de huidige.

Maar goed om te zien dat je scherp bent op de regels, dat hou de kwaliteit van dit forum in stand.

Zodra ik handel wil drijven doneer ik die knaken!

Link naar reactie
  • 3 weken later...

De zoektocht is ten einde, ik heb iets gevonden maar het wordt geen Z maar een M 3, handgeschakeld, vandaag proefgereden en gelijk verkocht, de 420 pk waren zo lekker dat ik opeens ja heb gezegd.

z-tje ingeruild, vandeweek ophalen.

28umvkh.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.