Ga naar inhoud

Z3 forumnaam


haroldv

Aanbevolen berichten

Best een gedurfde uitspraak...ik kan jou ook verplichten een donatie van 15 euro te doen zodat jij van dit prachtige Z3forum gebruik mag blijven maken :hypocritesmiley:

bibber de bibber ik heb zojuist € 20,-- gedoneerd aan dominee R.A. Schuth te Dedemsvaart en ik beloof dat ik vanavond op mijn blote knieën het kruis zal aanbidden. :hypocritesmiley:

Link naar reactie

Misschien een beetje dom van mij maar na aanleiding van het antwoord van Sjonnie Kroket op 12 febr. 2015 21.58 u. "P.M"

Mij is dat "P.M." al sinds het begin van mijn bezoeken op het BMW Z3 Forum opgevallen. Ik vermoed dat het voor personel mail of privat message staat. Maar hoe kan ik dat maken of waar vind ik de link hiervoor? Graag info hierover. B.v. dank.

Jef

Link naar reactie

Best een gedurfde uitspraak...ik kan jou ook verplichten een donatie van 15 euro te doen zodat jij van dit prachtige Z3forum gebruik mag blijven maken :hypocritesmiley:

Leuk sfeertje hier zeg, als ik het goed begrijp ligt de forumnaam nogal gevoelig hier!

Maaruh beste Sjonnie je moet vooral doen wat je niet laten kunt.

  • Like 1
Link naar reactie

Laten we het erop houden dat we niet allemaal dezelfde humor hebben, maar dat we met zijn allen wel dit medium in stand houden !

soms zitten er wat scherpe randjes aan maar die moet je maar voor lief nemen.

Ik lees met veel plezier en reageer niet te veel m.a.w. sta aan de zijlijn, maar geniet van het spel. :petje:

Link naar reactie

Luister eens Kroket...ik deel helemaal niets uit, het is zomaar een goed bedoelde sugestie van mijn kant waar ik verder niets mee bedoel. En waarom het een gedurfde uitspraak zou zijn is mij geheel onduidelijk?

Nogmaals, als die forumnaam zo gevoelig ligt zal ik er over zwijgen hoor.

Link naar reactie

BsDQV5DIgAEhfOf_zpsj6ellqpy.jpeg

Gij zult het nooit winnen van heer Kroket, hij is de alleenheerser van dit forum, wij zijn slechts korreltjes zand in de woestijn.

I am awaiting my spanking..... :sFi_hammer2:

Ik persoonlijk stoor mij niet aan de naam, volgens mij zijn de mensen die het forum bezoeken over het algemeen gelijkgestemden: ze zijn gek op hun (BMW) auto.

Dat de een toevallig een Z3 heeft en de ander een Z4, de en een 1.9 en de ander een 3.2....zijn wij daarom geen gelijken?

Ik zal de naam enthousiastebmwfansdieinformatiewillenuitwisselenenhetniksuitmaakthoehetforumheet.nl wel even claimen

aangepast door MarliesRoy
  • Like 1
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.