Ga naar inhoud

Z3 forumnaam


haroldv

Aanbevolen berichten

Hoi,

Vroeg me eigenlijk af, waarom het forum Z3forum heet, nu dat de hele lading niet dekt.

Zit daar emotie bij? Geschiedenis? Als je z4forum intikt, kom je ook hier.

Ben hier nog niet zo lang (8maand of zo), dus wrijf misschien iemand tegen zijn haartjes in, maar het is gewoon een vraag.

Wat zou een alternatief kunnen zijn? Geen idee, misschien dat het daarom nog zo heet ;-)

Er zijn vast andere landen met dezelfde problemen...

Groetjes en fijne zondag

Harold

Link naar reactie

^+^^ Dat het ooit zo begonnen is hoeft natuurlijk geen reden te zijn om het tot het einde der tijden zo te houden. Stilstand is achteruitgang en zo. :P

De Z3 Club - waar ook al lang Z4's welkom waren - heeft enige tijd geleden de naam veranderd in BMW Roadster Club. Dat dekt beter de lading. :)

Link naar reactie
  • Administrator

Heren ik zou zeggen doe een goed bod bij dhr Kroket, dan kan/mag je het forum noemen zoals jullie hetzelf willen

Van mijn part noem je het dan Zbimmerfestforum :171:

Link naar reactie
  • Administrator

Als je googlet op "z4 forum" is de eerste hit dit prachtige forum :-) En als je www.z4forum.nl invoert kom je ook hier uit ...

Link naar reactie

^^^ Ik volg het niet helemaal. Zou een naamswijziging kosten met zich meebrengen? Ik begrijp van Maurits dat de url's al geregistreerd zijn, dus ik zou denken dat het een kwestie is van de header aanpassen? Maar goed, ik heb totaal geen verstand van websites, dus misschien is het wel veel ingewikkelder. :)

aangepast door Individual
Link naar reactie

Zou een naamswijziging kosten met zich meebrengen?

Maak jij je daar nou druk over? Je lift al jaren mee op de vrijwillige donaties van anderen . Ga nou niet de onnozele jongen uithangen want jij bent intelligent genoeg om de hierboven genoemde berichten te begrijpen. Zo, dat moest ik even kwijt <_<

Link naar reactie

^ Nou, nee. Eigenlijk begrijp ik er niet zoveel van Roger. En dat heeft meerdere redenen.

Ten eerste snap ik niet waarom je dit topic hiervoor aangrijpt. Het heeft werkelijk niets met het onderwerp van het topic te maken. Een user stelt een niet onredelijke vraag. Die negeer je volkomen, maar je acht het kennelijk wel opportuun om mij weer eens af te katten. Wat moet de topicstarter daar nou van denken?

Ten tweede is me niet duidelijk waarom het je kennelijk nog steeds zo hoog zit dat ik niet gedoneerd heb. Het is immers niet verplicht en ik ben ook bepaald de enige niet. Toch word ik er wel als enige steeds op aangevallen. Ben je nog steeds verontwaardigd omdat ik destijds heb uitgelegd wat mijn overwegingen zijn om niet te doneren? Dat is een discussie van drie jaar terug en ik dacht dat we die hadden afgesloten met het idee let's agree to disagree. Met dat 'meeliften' valt het overigens nogal mee (of tegen, afhankelijk van je perspectief). Ik denk dat het voorbereiden van vier mooie routes (de ritten die ik voor het forum heb uitgezet) me aan benzinekosten een stuk meer heeft gekost dan de hoogte van de gemiddelde donatie.

Afijn, laten we dit topic niet verder vervuilen met onze verschillen van inzicht. Het lijkt me goed de lucht te klaren, maar dan is een PM waarschijnlijk een geëigender middel. :)

Link naar reactie

Wil hier toch Jeroen even bijvallen.

1e alle hobbies kosten geld.

2e er zijn mensen die zo bezeten zijn van hun hobby, dat ze er een forum voor opzetten.

Ze kopen software + domeinnaam en betalen jaarlijks hostingkosten.

Vervolgens hopen ze dat ze veel members krijgen, immers, zonder members is er geen forum, met weinig members is het geen geslaagd forum.

Zg. 'veel posters" dragen bij aan de leesbaarheid van een forum en verhogen de "waarde" om het forum te bezoeken.

Het is dus klinklare onzin om deze mensen te betichten van "gratis meeliften".

Als je niet wil betalen voor een hobby,moet er gewoon niet aan beginnen.

Dan het betalen om advertenties te mogen plaatsen. Dit is zeer ongebruikelijk op fora.

Het heeft ook een negatief effect. Iemand die iets voor een SPOTPRIJS van 30 euro op het forum wil verkopen, zal dit wel laten als hij eerst 15 euro moet betalen.

Andere members lopen hierdoor dit buitenkansje mis (niet iedereen zit elke dag op Marktplaats). Een slechte zaak dus voor de leden.

Overigens betaal ik al jaren regelmatig een spontane vrijwillige bijdrage van 10 euro, zowel aan de starter van het forum, als in de huidige situatie.

Link naar reactie

Sorry, maar wat een gedram. Wat boeit het hoe het forum heet, ik heb sinds de zomer geen zzz meer maar "hang" hier nog steeds rond voor de leuke topics en discussies. Als heer Kroket tevreden Is met de naam van zijn forum, is dat zijn keuze.

Link naar reactie
  • Administrator

Oke dan, de oorspronkelijke vraag is inderdaad wel beantwoord.

Overigens doneer je natuurlijk niet alleen om te kunnen adverteren, maar ook en vooral om dit mooie forum in de lucht te houden.

Het hoe en waarom van doneren vind je nog steeds hier: https://www.bmwzforum.nl/index.php?/topic/15229-sponsortopic-2015/

Link naar reactie

Nog even een reactie mijnerzijds. Wat betreft de naam is het Z3forum en blijft het Z3forum. Mocht dat iemand irriteren dan stel ik voor een eigen forum op te richten, je eigen naam te verzinnen en wens ik je succes :thumbup:

PS, mocht je iets met Zforum/Z4forum/Z2forum of wat dan ook willen stuur mij dan even een PM met een bod voor de betreffende domeinnaam :sFun_whistle:

Link naar reactie

De meeste Z3forum bezoekers die nu een Z4 rijden zijn vaak als Z3 rijder begonnen dus die zullen hier geen problemen mee hebben. Een Zroadster forum sluit cabrio's en coupé`s uit dus dit is b.v. geen optie. Een stilstand in de naamgeving is beslist geen achteruitgang! Een logisch gevolg is alles zo houden zoals het is. :lol:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.