Ga naar inhoud

Oranjetour 2015


pimgmx

Aanbevolen berichten

Lijkt me een goed plan. Eerst een bakje koffie met z'n allen en dan door naar Katwijk. Het evenement is op een nieuwe locatie.

Link naar reactie
  • Administrator

Ja, dat lijkt mij ook voor diegenen die daar tijdig genoeg voor zijn. Ik ga daar zelf wel vanuit dat ik dat ook haal ...

Link naar reactie
  • Administrator

Dat was op het parkeerterrein van de McDonalds bij het Transferium bij Leiden. Misschien nog even kijken of dat nog steed logisch is gelet op gewijzigde startlokatie.

Link naar reactie

^ Is nog steeds een goede locatie om te verzamelen. Alleen bij aanrijden is het 1e afslag katwijk ( katwijk aan zee/katwijk aan de rijn) bovenaan de afrit bij stoplichten links, bij grote rotonde ( bij gemeentehuis) 1e afslag en je ziet hem aan je rechterhand liggen. Is zelfs nog dichterbij het Transferium dan de P plaats aan het strand.

Link naar reactie

Hallo ZZZ en ZZZZ Rijders,

voor degene die weer meegaan naar Katwijk voor de Oranjetour, Ik had gedacht te verzamelen bij het Transferium in Leiden om 10.45 uur om daarna om half 12 af te rijden naar sporthal Cleijnduin in Katwijk. Ze willen namelijk dat we ons voor 12 uur melden. Mochten er andere ideeën zijn dan hoor ik dat graag.

Groeten Rob Bailly :clapping:

Link naar reactie

Had mij ingeschreven voor de Oranjetour. Maar na een verblijf van 8 dagen in het MCA met de instructie dat ik voorlopig geen auto mag rijden wegens een beginnende epilepsie aandoening heb ik mijn inschrijving ingetrokken. Jammer maar het zij zo. Ik wens alle deelnemers mooi weer en veel plezier die dag.

Mvrgr. Jef

Link naar reactie

Sterkte Jef. Volgend jaar weer een nieuwe kans. Ik sluit me aan bij de traditionele Transferium verzamelplaats om 10.45 uur. Tot zaterdag.

Link naar reactie
  • Administrator

Jef, vervelend en veel sterkte! Ik hoop dat het uiteindelijk toch nog een beetje meevalt en minder erg is dan het nu lijkt!

Link naar reactie

Iedereen bedankt voor het medeleven. Jullie begrijpen wat een inpact zoiets heeft. Gelukkig beschik ik over een vrouwelijke chauffeur en ben zeer positief ingesteld.

Over 5 weken na een bezoek aan de Neurologen en wat tests is het leed misschien geleden.

Link naar reactie

Oké ik ben ook weer bij gelezen en ook wij doen ons best om aan te sluiten bij de MC in leiden , ff een vraagje van Christel aan Rogier : komt Jaqueline mee en zijn er nog meer "achterblijvers" om de tijd samen af te wachten?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.