Ga naar inhoud

Meet and Eat Zevenhuizen 2014 t/m mei 2016


Ka4

Aanbevolen berichten

Het is bijna weer zover, as donderdag 7 mei weer Meet and Eat in Zevenhuizen.Je kan inschrijven t/m woensdag 24.00. Hoop jullie allemaal weer graag te zien !

Link naar reactie
  • Administrator

En deze meet & greet is iedere maand. Er komt dus nog wel meer dan een kans dit jaar. Maar je kunt inderdaad ook al gewoon aanschuiven zonder zzz(z) ...

Link naar reactie

Ja inderdaad Aad, het is nog steeds erg stormachtig!!! Maar ja we kunnen gelukkig binnen schuilen. Buiten borrelen of eten kan geloof ik max 1 keer per jaar dus daar gaan we maar niet vanuit... De aanmeldingen lopen nog niet echt storm om maar even in die termen te blijven....

Link naar reactie

Het was weer zzzeer gezzzellig en ondanks het voornemen om vroeg naar huis en naar bed te gaan werd het toch nog redelijk laat. Tot volgende maand!

Link naar reactie
  • 4 weken later...

4 juni is weer de eerste donderdag van de maand. Meet and Eat in Zevenhuizen. Wij zelf zijn er deze keer niet bij omdat we wedstrijdzeil verplichtingen hebben. Ik zal wel woensdag avond voor jullie reserveren. Heel veel plezier met naar aller waarschijnlijkheid fantastisch terras weer......

Link naar reactie

Ik ben er ook bij en misschien Miranda ook...is nu ziek maar hopelijk moren weer opgeknapt! Ik neem aan dat Ruud ook wel gaat komen...zeker als het terrasweer wordt!!!

Link naar reactie

Zo het lijstje weer bijgewerkt, baal wel dat we er niet bij kunnen zijn, het wordt echt terras weer. Opgeven kan nog tot morgen ochtend 09.00.

Voor de rest wens ik iedereen een gezellige borrel en lekker eten toe.

Link naar reactie

Ik ben er ook weer eens bij. Moet 's middags aan de overkant op het industrieterrein zijn, dus dat laat ik niet lopen.

Link naar reactie

Leuk jongens, als wij er niet zijn komen jullie....

Geweldig, staan op de lijst.....

Link naar reactie

Gereserveerd voor 11 a 13 personen, fijne avond gewenst.....

Link naar reactie
  • 3 weken later...

2 Juli, Mmmmmm klinkt goed.

Ik moet alleen ff kijken wat ik voor dienst in mijn maag gesplitst krijgt.

En helaas weet ik dat dinsdags. Dus voor mij ovb.

Dat wordt dan aan iedereen voorstellen, want ik kan natuurlijk niemand.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.