Ga naar inhoud

Interesse peiling heide rit Pos(met-zonder-t)bank Arnhem e.o binnenkort aanmeld topic


MarliesRoy

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Een 2-tal jaren geleden heb ik samen met Jmar (en enkele andere harde werkers) een rit door het Gelderse land (Arnhem e.o.) georganiseerd.
Intussen heb ik het idee om dit jaar weer een rit (bij voldoende animo) te organiseren. Definitieve aanmeldtopic alhier: https://www.bmwzforum.nl/index.php?/topic/15289-heide-rit-posmet-zonder-tbank-arnhem-eo-2015/?p=352287
Dit keer de Posbank rondom Arnhem, en wellicht een stukje er aan vast.
Kort geschreven en gezegd:

Een rit over de hei rondom Arnhem, smalle weggetjes en veel bochtenwerk. (racen is hier niet echt een optie)
Even zien of we midden op de hei een pauze in kunnen lassen voor de foto mensen onder ons. (wellicht een klein presentje voor de beste foto van de dag, wordt per poll via het forum gedaan)
Wellicht een stukje snelweg voor de racemonsters onder ons? (richting Duitsland)

-waarschijnlijk eind augustus / begin september is echter rekbaar maar staat de hei wel het mooist in bloei (nog even de agenda checken op andere ritten die al gemeld zijn)
-middag rit, dus ergens lunchen (optioneel)
-afhankelijk van animo afsluitend ergens eten, OF ik steek thuis de BBQ aan tegen een kostendekkende vergoeding (optioneel)
-hoogstwaarschijnlijk een zaterdag
-low budget, ik hou van weinig kosten en veel plezier
-Z3/Z4 only met een uitzondering voor onze vriend Duikie


z-ers met interezze:
-Individual (slaapt onder het paviljoen)
-Driver70 (wil graag trouwen naar het schijnt) is helpende hand
-sandere39 (gaat mee voor de kekke praatjes)
-Jack-z3 (is nog onder de indruk van 2 jaar geleden en wil nu de Postbank berijden)
-Jmar (doet het op zijn app`s) is helpende hand
-nickvankerkoerle (wil wel dat de eifel in de route valt....jammer joh)
-bojan (heeft altijd interesse in zzz/z ritjes)
-Snaatje (die stuurt alles héél, maar dan ook echt heul heul heul graag)
-Enigma (weet nog een paar leuke locaties- zeker met een vriendinnetje geweest hu?)
-Daklozzz (rijd schijnbaar zzzzonder motor :schater: )

-Duikie (zonder zzz maar bij uitzondering wel met het juiste embleem én ook open dak)

-lightning87 (we hebben zijn aandacht maar of hij ook interesse heeft dat is dan weer de vraag)

-EzZzy Rider (wil zelfs meerdere ritten vanaf de gallery, maar voor nu beginnen we met één)

-MadMarky (is zeer benieuwd naar de nieuwe auto`s van de gallery sinds hij er vorige keer was)

-Ferry76 (denkt nu al aan de vakantie)

-De Beertjes (houden niet van domme vragen, wel van ritjes)

-Fer (twijfelt nog want 5-6 september is ook de Sauerlandrit...maar die zit toch al vol?)

-Eddo (wil natuuuurlijk ook mee)

Met al 18 auto`s als interesse rijders (dank voor het vertrouwen aan aanmelden) zal ik een topic aanmaken waar men zich kan aanmelden.

Dit topic kan dus gesloten worden. De namen van de mensen met interesse verhuis ik mee naar het nieuwe topic alwaar ook verdere geïnteresseerden zich aan kunnen aanmelden.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wat verwacht ik van jullie?
Even een reply op deze post wanneer je interesse hebt.
Bij voldoende interesse start ik een topic voor de daadwerkelijke rit en komt er meer informatie.
Enkele op internet gevonden impressies:



Bij het maken van onderstaand filmpje is geen dierenleed veroorzaakt.
Tevens wijs ik jullie er op dat de in het filmpje voorkomende runderen niet zelf afgeschoten mogen worden ten behoeve van consumptie. (klik op het filmpje om op youtube te bekijken, zet het geluid maar uit :schater: )
aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie

Ach er zijn vast (nieuwe) leden die er nog niet hebben rond gereden.

En het is altijd leuk om een ritje te doen met veel zzz/z-jes toch.

Paviljoen is op zich een idee, ik moet alleen nog de route gaan bedenken en zou liefst ergens in het groen (lees paars van de hei) even stoppen voor wat leuke foto momentjes :-)

Link naar reactie

Wij doen ook een "JA"... ik stuur héél graag! :)

Link naar reactie

Update, een van onze gewaardeerde collega zzz(z) rijder gaat kijken of the gallery in Brummen tijd voor ons heeft (start of lunch)

Voor de mensen die het niet kennen zeker de moeite waard.

Check de info op de site.

http://www.thegallerybrummen.nl/

Ik zal dit weekend eens gaan kijken welke datum zou kunnen schikken, hopelijk weten we dan ook meer uit Brummen :-)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.