Ga naar inhoud

Water onder passagiersstoel


EddysZ3

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik rijd sinds half jaar een Z3/1,8 heerlijke auto puur genieten. Aangezien de bekleding van de stoelen mij niet beviel en er ook wat speling op de verstelling zat heb ik ze afgelopen week gedemonteerd. Stoelen worden opnieuw bekleed met leer en speling verhelp ik zelf. Toch bezig gelijk maar speakers vervangen en achter stoelen paar extra aanbrengen. Echter bij aanleggen bedrading naar achterspeakers kwam ik er achter dat onder de passagiersstoel alles drijfnat was (al met al wel een emmer water). maar alleen onder de bekleding. Onder de (zichtbare) vloerbekleding zit een schuimlaag van hier en daar wel 5 cm dik dez was helemaal verzadigd met water. Alle zichbare bekleding en ook de stoel was/is helemaal droog..

De carosserie is helemaal goed, geen gaten in bodemplaat dus..

Iemand enig idee waar dit water vandaan gekomen kan zijn.

gr. Eddy

Link naar reactie

Je zou de prop in de A stijl kunnen nakijken of deze nog wel goed is, plastic / folie tussen het paneel en de deur kan los zitten en ga zo maar door.

Als je de zoekfunctie gebruikt van het forum komt er genoeg bovendrijven, watertest is ook altijd ff handig om te doen misschien kan je dan zien waar het vandaan komt.

Link naar reactie
  • Administrator

Ja, het probleem is een beetje dat het vrij veel kan zijn, tot aan een slecht geplaatste voorruit toe (is die bijvoorbeeld ooit vervangen?). Los daarvan kan het in iede geval in je deur, in rubbers, in de kap en zo op nog wat plaatsen zitten. Zoals hierboven aangegeven: via de zoekfunctie kom je wel een aantal voor de hand liggende oorzaken tegen: die kun je stuk voor stuk nakijken en vervolgens uitsluiten. Succes!

Link naar reactie

Hallo,

Heb inmiddels het nodige gevonden binnen de forum onderwerpen.Kan daar ook mee verder.