Ga naar inhoud

Ride4Fun 2015


pimgmx

Aanbevolen berichten

Veel plezier allemaal, blijft een mooi evenement ieder jaar!

Link naar reactie

Na een kleine 600km op de teller en een paar pitstops zijn we weer op honk.

De weergoden waren nét niet voldoende omgekocht door de lokale politiek, maar dat mocht de pret niet drukken...

Bijna de hele rit open kunnen rijden, een passagier met een grijns van oor tot oor, een paar mooie 'redline sprints' én ein-de-lijk oude forumbekenden weer in 't eggie ontmoet. Een méér dan geslaagde dag dus!

'Volgend jaar weer?' is voor ons een retorische vraag...

Link naar reactie

Zag er weer gezellig uit dames en heren. Wij zitten zitten dit weekend in het hoge noorden, maar volgend jaar er ook bij.

aangepast door JK-Z4-3.0i
  • Like 1
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Jammer dat ik deze net heb gemist. Meen dat er wel wat bekenden (met platgeslagen kevers) aan mee hebben gedaan.

Loop dergelijke events altijd mis omdat ik op die momenten vaak geen interessante auto heb staan. Weet iemand wanneer er weer een vergelijkbaar initiatief op de planning staat?

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 3 maanden later...
  • Administrator

Ik had het gezien. Helaas is het geen 1-daags ritje wat we een weekend kunnen verschuiven en zijn we de 10e ook nog niet bepaald in de buurt :blush:.

 

Voor een ieder die gaat, maak er een mooie dag van!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.