Ga naar inhoud

FOTOWEDSTRIJD - De mooiste van 2014


Individual

Aanbevolen berichten

Het is tijd voor de derde editie van de jaarlijkse fotowedstrijd. Het wordt al bijna een traditie... :P

Het onderwerp is wederom: de mooiste foto die je dit jaar gemaakt hebt van jouw (of andermans) Z.

Ook de regels zijn gelijk aan de vorige keren;

  • Het voornaamste onderwerp van de foto is een (of meerdere) BMW Z1, Z3, Z4 of Z8.
  • De foto is dit jaar gemaakt.
  • De foto is gemaakt door de user die de betreffende foto inzendt voor de wedstrijd.
  • Per user mag hoogstens één foto ingezonden worden.
  • Inzendingen dienen uiterlijk op 31 december 2014 gedaan te zijn.
  • Inzenden doe je door de foto te plaatsen in dit topic.
  • In dit topic plaats je alleen de foto die je inzendt. Het is dus geen ‘zal ik deze, of toch deze doen?’ topic.
  • Je mag tot uiterlijk 31 december 2014 je inzending nog wijzigen. Dat doe je door het bewerken van je oorspronkelijke post.
  • Bewerken van je foto is uiteraard toegestaan, maar bedenk s.v.p. dat het een fotowedstrijd is, geen photoshopwedstrijd.

De winnaar wordt bepaald door stemmen. Na verstrijken van de inzendtermijn wordt het stemtopic geopend. Het stemmen werkt als volgt;

  • Alle users - dus ook de users die geen foto hebben ingezonden - mogen één keer stemmen.
  • Je mag niet op je eigen inzending stemmen.
  • Je stemt in de vorm van een top drie, als volgt;
    • De allermooiste foto
    • Je nummer twee.
    • Je nummer drie.
  • Stemmen die niet voldoen aan het bovenstaande zijn ongeldig. Je mag dus bijvoorbeeld niet op meer of minder dan drie foto’s stemmen, of een gedeelde nummer één (of twee, of drie) opgeven.
  • Je mag stemmen tot en met 10 januari 2014.

Wie volgt Jordy en Roger op? We strijden niet alleen om de eer; er zijn dit jaar meer prijzen dan ooit tevoren! Allemaal met dank aan Rob, onze huisopticien - zie zijn eigen post hieronder. :)

aangepast door Individual
Link naar reactie
  • Administrator

Ik wil bij deze al wel een troostprijs voor de nummers 2 en 3 beschikbaar stellen:

2e plaats:

Een uitgebreide bril reinigingsset (schoonmaakspray, microvezeldoekje, navulfles schoonmaakvloeistof & handige minischroevendraaier) waar je ook cameralenzen mee kunt reinigen.

3e plaats:

Een bril reinigingsset (de spray en microvezeldoek), ook deze dus bruikbaar voor cameralenzen.

Ik beraad mij nog over een hoofdprijs :)

aangepast door BMW-Z-CSi
  • Like 4
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.