Ga naar inhoud

Gevraagd/gezocht BMW Z4 particulier liefhebber

Gast Rodutch
 Share
Volgers 4

Aanbevolen berichten

Zo lkkre binnenkomer -_- gelijk een verkoopbericht zonder donateurschap,

Zouden er dan 2 personen in 1 draadje geband gaan worden?..... :clown:

• Like 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 170
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Edit. Laat ook maar. Is de reactie niet waard.

Hij lijkt enigszins ontstemd.   Er staan nog veel meer filmpjes op z'n YouTube-account, maar het is allemaal een beetje van hetzelfde Laken een pak.

Posted Images

• 5 years later...
Op 8-12-2014 om 21:17, BMW-Z-CSi zei:

Ik heb nog een roestkleurig overgespoten zwarte Z3 2.8i met dutsen en krassen en verder full options. Mag weg voor 4500 euro. Goed ingereden en de kop is er ook al ruimschoots af. Interesse?

Zo iets zoek ik nog ,als de 2.8 van bouwjaar 1997,is dan kan ik de auto goed gebruiken.

Link naar bericht
Delen op andere sites

^Het bericht waar je op reageer is bijna 6jr oud. Ik denk niet dat die Z3 er nog is🤔

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Administrator

Dat is helemaal waar. Maar het brengt wel een intrigerende thread opnieuw onder de aandacht.

Naar aanleiding van deze thread revival googelde ik nog eens op het heerschap dat deze thread ooit begon: de jongeheer Ronald L uit Almere. Zijn houding blijkt bestendig. Ook in 2018 had hij nog niet al teveel zelfinzicht ontwikkeld :cynical::

https://www.omroepflevoland.nl/nieuws/161329/vvd-schrikt-van-discriminerende-uitlatingen-voormalig-partijlid

image.png.638b4413a04ddb2aaaecfd5f27c5ef2d.png

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Hahaha, geweldig... ik heb deze thread even (globaal) terug gelezen, wat een idioot die vent. :clown:

Link naar bericht
Delen op andere sites
6 uren geleden, BroC zei:

^Het bericht waar je op reageer is bijna 6jr oud. Ik denk niet dat die Z3 er nog is🤔

Volgens mij heeft Rob die Z3 nog wel toch??

Verder inderdaad een zeer amusant topic om terug te lezen.🤣

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 months later...
1 uur terug, 330dM zei:

Hee kijk eens wie we daar hebben. 

Ik vermoed dat z'n haartransplantatie de laatste paar normaal functionerende cellen in z'n bovenkamer de das heeft omgedaan...

Een laag schmink en wat bizonhoorns zouden 'm niet misstaan!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Administrator

Pfffff... wat een gozer.

Hij spreekt zichzelf ook wel lekker tegen trouwens. “Dan halen WE je van de zwarte lijst af” (Oh k#t, dat zou ik niet zeggen! Ik zou doen of het via-via was!) “Ja, daar ga ik niet over, maar anderen ...”. :chinscratch::schater:

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Administrator
1 uur geleden, Individual zei:

Hij lijkt enigszins ontstemd.

Er staan nog veel meer filmpjes op z'n YouTube-account, maar het is allemaal een beetje van hetzelfde Laken een pak.

Ik heb 3 minuten gekeken en dat geløl van hem geprobeerd aan te horen, maar ik viel zowat in slaap...

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Administrator

Heb het topic weer eens even doorgelezen, wat een mafklapper...

Ik zal ook eens kijken of ik alle oudere smileys weer werkzaam kan krijgen nu ik de handel op mijn server heb staan en zelf kan klooien achter de schermen 🙄😇.

Zal lightning zijn berichten ook weer zichtbaar proberen te zetten, maakt de handel wat leesbaarder hier en daar.

En oh ja, de Z3 is niet meer te koop. Die gaat in de revisie, ergens dit jaar, als ik tijd heb, enzo... 😄

Link naar bericht
Delen op andere sites
Link naar bericht
Delen op andere sites

Gelukkig geen abonnement op dat krantje van links denken, rechts verdienen 😂😂😂

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share