Ga naar inhoud

Gevraagd/gezocht BMW Z4 particulier liefhebber

Gast Rodutch
 Share
Volgers 4

Aanbevolen berichten

Wij zijn op zoek naar een BMW Z4 en hebben een maximaal budget van 10.500,--. We zoeken een liefhebber die zijn auto wil verkopen aan een andere liefhebber.

De volgende opties vinden wij belangrijk:

Minimaal een 2.5 i S

Onderhoudsboekjes inclusief onderhoudsboekjes land van herkomst bij import. (bij afwezigheid vermindering van bod)

Alle reparatie facturen (bij afwezigheid vermindering van bod)

Max 4 eigenaren incl eigenaren export

Min 17 inch Winterbanden

Hardtop

Elektrisch verstelbare stoelen

Witte xenon koplampen/knipperlampen voor en achter (bij dealer de vraag of hij dit kan regelen)

Zwarte of wit zwarte leren bekleding
18 inch velgen zomerbanden (velgen zoals aangegeven op de foto's bij het bericht op marktplaats)

Km stand max ongeveer 150.000

De softtop nieuw of goed onderhouden, dus geen vlekken of beschadigingen.

Alarm III

Elektrisch dak zonder vlekken of beschadigingen, liefst vervangen en hydrolische pomp nagekeken.

Dat de verkoper eerlijk open en direct is, geen wazige verhalen graag (daar ben ik echt allergies voor).
Afdekkapjes bij open soft top

Alle basis opties zoals dat hoort bij een bmw z4 (zoals verwarmde stoelen, sportonderstel).

APK tot min 06/2015

De volgende eigenschappen vinden wij minder van belang (vandaar ons bod):

Navigatie

Dat de auto ooit schade heeft gehad (Deze moeten dan wel gerestaureerd zijn met alle facturen aanwezig)

De kleur (Wij willen de auto waarschijnlijk wrappen bij afwijkende kleur)

Slecht spuitwerk

Krassen of kleine duikjes in het plaatwerk.

Garantie (wij laten onafhankelijk een aankoop keuring doen)

Zoals hierboven beschreven bieden wij 10.500,- onder voorbehoud.

De prijs gaat omlaag bij missende associëren of andere gebreken.

Graag horen wij van u.

Drs. Ronald Laken & Amber Goodenough

aangepast door Rodutch
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 170
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Edit. Laat ook maar. Is de reactie niet waard.

Hij lijkt enigszins ontstemd.   Er staan nog veel meer filmpjes op z'n YouTube-account, maar het is allemaal een beetje van hetzelfde Laken een pak.

Posted Images

• Administrator

Welkom en succes met de zoektocht

Maar pas even je interesse aan...

Link naar bericht
Delen op andere sites

^x2

Ik zit zelf ook wel eens te kijken, maar in Nederland ben ik het afgelopen half jaar niks tegengekomen voor die prijs met die eisen.

Daarnaast zijn witte knipperlichten, hardtop en winterbanden toch zaken die zelf ook te regelen zijn lijkt me?

Maar goed vragen kan altijd natuurlijk...

• Like 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zeg: kijk hier eens.

Ik denk niet dat je hier een liefhebbers auto vindt met krassen en deuken, ook wordt dan het bod niet lager?

Maar dat er van een reparatie die uitgevoerd is, (door bijv. een vorige eigenaar) geen bon beschikbaar is
verlaagd je bod wel...

En dat de verkoper eerlijk en open is, verwacht je dat niet van een liefhebber?

Vind het maar een rare uitvraag......

aangepast door CorvH
  • Like 2
Link naar bericht
Delen op andere sites

Iets met een dubbeltje en eerste rang ..... :blink:

In ieder geval veel succes met zoeken :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Welkom hier, samen met al je noten op je zang.

Volgens mij is dit de persoon die ongevraagd foto's van mijn Z4 op MP had gezet bij zijn advertentie 'te koop gevraagd'. Hij heeft ze wel direct op mijn verzoek weer verwijderd.

Voor het geboden bedrag en de lange lijst van wensen/eisen wens ik deze zoeker veel succes.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Niet helemaal op de 1e rang, want hij is bereid deukjes en krassen op de koop toe te nemen.

Ik vraag me af of dat verstandig is omdat je die volgens mij toch moet laten weghalen als je wrapt, omdat je dat er gewoon doorheen ziet (de deukjes althans)

Ik denk dat zoals Cor al aangeeft je in dld gaat kijken dat je voor dat budget best een redelijke 2,5i met hardtop&import/bpm kan scoren. Maar dan moet je wel bereid zijn de moeite daarvoor te nemen. Of die dan van een liefhebber is.... (een liefhebber verkoopt 'm toch niet?!? :wink: )

Een z4 met nieuwe softtop is een speld in een hooiberg. Van die 'strijkvlekken' hebben ze allemaal. Daar ontkom je niet aan met het ontwerp van de kap.

Wen er alvast maar aan! :lol:

Alleen "(velgen zoals aangegeven op de foto's)" snap ik niet. Ik zie geen foto's

Wellicht iets te lui geweest met de copy/paste?

aangepast door GuidoK
Link naar bericht
Delen op andere sites

@ guidoK zullen de style 108's wel zijn. ook waarschijnlijk een goed afding puntje als ze een beetje aangetast zijn.

lees trouwens net dat stuk van die witte knipperlicht glaasjes en dat het xenon moet zijn. nou dat kost een lieve duit als je dat via de dealer gaat regelen reken op een goeie 800 euro per koplamp.

edit: wat als standaard opties worden omschreven zijn ook niet 1,2,3 standaard opties, zoals een sportonderstel dat zit er ook niet altijd onder, het geld in mindere mate voor verwarmde stoelen die zie je nog vaak genoeg.

hier trouwens de mp advertentie : http://www.marktplaats.nl/a/auto-diversen/overige-auto-diversen/m876126151-gezocht-gevraagd-bmw-z4-particulier-prijs-n-o-t-k.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

aangepast door lightning87
Link naar bericht
Delen op andere sites

Grappig dat ik op die foto's geen enkele standaard z4 zie :schater:

Link naar bericht
Delen op andere sites

hij die niet waagt .. niet wint ....

Nu even op het serieuze vlak .... :schater: ...

Volgens mij was het spreekwoord: Wie niet waagt, die blijft maagd.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Welkom hier, samen met al je noten op je zang.

Volgens mij is dit de persoon die ongevraagd foto's van mijn Z4 op MP had gezet bij zijn advertentie 'te koop gevraagd'.

Idd dat klopt, had je al een mail verstuurd, maar je had het zelf al gezien

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie interesse, graag hoor ik van de mensen die daadwerkelijk hun auto willen verkopen.

Mag ik de volgende provocaties en denegerende berichten aanhalen;

- alle noten op je zang.

- hij die niet waagt... niet wint.

- irritant.

- dubbeltje op de eerste rang

- nu even op het serieuze vlak

Aan jullie wil ik graag het volgende duidelijk maken;

Wanneer iemand op deze manier reageert, dan heeft dit te maken met afgunst.

Afgunst komt vanuit jaloezie, lage eigenwaarde, of een ander psychisch probleem die het beste verholpen kan worden door een psycholoog. Als jullie daar advies in willen mogen diegene altijd contact met mij opnemen.

Bij deze wil ik de mensen bedanken voor hun normale reactie of advies.

Ik zal de interesse aanpassen.

Mvg,

R

aangepast door Rodutch
Link naar bericht
Delen op andere sites

Hey bojan,

Verkoop je hem? Je hebt zeker geld nodig nu je werkloos bent?

Hoorde bij hart van nederland dat ze bij het leger des heils voedsel pakketten uitdelen, als ik jou was zou ik er snel bij zijn.

Dit was trouwens de link:

aangepast door Ruud_19
Dat doen we maar ergens anders
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Administrator

Afgunst :blink: de meeste hier hebben of hebben een Z 4 gehad, maar misschien doe ik die van mij wel weg voor 10,5k

maar dan zal je nog minstens een jaartje of 5 moeten wachten <_<

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallo admins, flikker deze goudzoeker er lekker vanaf. Komt hier binnen zetten en trekt meteen een grote broek aan. Heeft zelf even een psychologisch consult nodig. graag doorsturen naar het Porkerforum.

• Like 2
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Administrator

Joh echt :171:

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jaloezie betreft ze momenteel niet zoveel meer waard zijn als tweedehands. Zie marktplaats, autoscout24of idd Mobile.de. Er zitten op dit forum genoeg mensen die hun Z4 voor minder hebben uit duitsland. Misschien jij ook wel.

Wellicht ben ik niet op de juiste site, jullie willen namelijk goud voor overgeschilderd roest.

aangepast door Rodutch
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Administrator

Houdoe en bedankt succes in je waanwereld

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Administrator

Mooi probleem lost zichzelf op

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat mij betreft mag er een dubbel slotje op....

• Like 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share