Ga naar inhoud

Alles-in-één: bagagerek + Arktissilber kofferdeksel + bevestigingsset


Aanbevolen berichten

(foto's volgen, onderstaand is geleend van de interwebs, derhalve ook geen commentaar op de montagerichting...)

DSCF2971.jpg

Onze pre-facelift Z3 had bij aankoop de originele BMW-voorzieningen voor een bagagerek: 4 gaten met chroom afdekdoppen, bevestigingsmoeren en het rek zelf.

We hebben in al die jaren Z-eigenaarschap het rek nooit gebruikt, daarom is het kofferdeksel door een gaatjesloos exemplaar vervangen. Met deze set hoef je alleen het slot en aanverwanten om te zetten en heb je plug-n-play een OEM BMW kofferrekje dat je kan demonteren als je het niet gebruikt.

Het kofferdeksel komt inclusief een volledig werkend én lekdicht derde remlicht, BMW-logo en Z3-aanduiding.

Discussies over in welke richting het rekje gemonteerd moet worden laat ik aan anderen over... :)

Vraagprijs: €125

aangepast door pimgmx
Link naar reactie
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Discussies over in welke richting het rekje gemonteerd moet worden laat ik aan anderen over... :)

Lijkt me duidelijk; op het continent met het hoge deel aan de linkerkant. Dan valt die koffer op de meeste wegen in de berm... Op de door jou van de interwebs geleende foto zien we een (rijkelijk gare) UK Z3; dan geldt uiteraard het omgekeerde: hoge gedeelte rechts.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Mooie set, ik heb er al een, heel handig voor vakantie of weekenden weg!

aangepast door Guido
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.