Ga naar inhoud

xenon lamp start niet

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zit met een vreemd probleem. Mijn z heeft xenon ( pilot) aangesloten volgens de aanwijzingen. Trek aan de lichtschakelaar en rechts brand niet links wel. Schakelaar uiten weer aan rechts brand wel ennu links niet. Schakelaar weer uit en weer aan beide lampen branden. Wat is het problem en wie weet de oplossing.

Tis zo lastig, steeds uitstappen om te zien of ze het doen. Heeft eerder canbus xenon ingezeten, echter had de radio dan geen DAB ontvangst.

Hoop dat iemand het antwoord voor mij heeft.

• Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

• Administrator
Geplaatst:

Auto even met de neus naar een raam of muur zetten, kun je het zo zien ;)

Geplaatst:

Ik geloof dat het enige verschil tussen wel of niet canbus geschikt een weerstand in de bedrading was,dus waarom zou je radio zich daar iets van aan trekken?

Geplaatst:

straling hmm geen idee misschien een magnetisch veld maar of dat sterk genoeg is om je radio ontvangst te hinderen?

zal vast een reden hebben maar welke ,geen idee.

het niet gelijk aanspringen van beide lampen zal misschien in de licht module zitten maar of hier een oplossing voor is vraag ik mij af,anders een losse weerstand erin?

Geplaatst: (aangepast)

Bedoel ik dus met straling, bepaalde interferentie met DAB. Heb al wel gemerkt dat DAB nog niet overal goed te ontvangen is, valt wel vaker weg. Voorlopig doe ik het maar met bovenstaande oplossing van bmw-z CSi. De starters zitten met antie diefstal schroefjes vast dus das weer lastig loshalen. Binnenkort ga ik ff prutsen aan de angel eyes en dan zie ik wel hoe of wat. Iets modificeren mag ik niet dan vervalt mijn garantie.

De antenne voor DAB zit rechts op de voorruit geplakt, exact volgens de gebruiksaanwijzing.

aangepast door .cornelis.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen