Ga naar inhoud

Z4 sDrive 35i


Job ZZZ

Aanbevolen berichten

Allen,

Na meerdere jaren enorm veel plezier te hebben van mijn huidige Z3 sta ik aan de vooravond van een nieuw besluit.

Ik wil iets anders, iets snels en vooral een andere BMW. Ik heb mijn oog laten vallen op een blauwe Z4 sDrive 35i. De wagen is in absolute topstaat en is voorzien van alle opties die het voor mij interessant maken, de keuze om wel of niet over te gaan tot aanschaf zal niet lang op zich laten wachten.

Maar nu viel mij het volgende op: De binnenkant van de motorkap heeft geen isolatiebekleding terwijl een Z4 sDrive28i (stond ook bij de dealer) wel voorzien was van keurig afwerking aan de binnenkant van de motorkap.

Mijn vraag voor nu is simpel, hoort de binnenkant van de motorkap van een Z4 sDrive 35i onbekleed te zijn of hoort hier isolatie geplaatst te zijn?

Hoor het graag..!

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De dealer heeft geen logische verklaring waarom waarom de bekleding ontbreekt en geeft aan het onderdeel inderdaad te kunnen bestellen.

Technisch lijkt alles prima te zijn en kan ik nergens iets vinden dat te maken zou kunnen hebben met serieuze schade.

De bumper is wel gespoten maar de motorkap zit nog in de eerste lak.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.