Ga naar inhoud

Service manual 2.2i


HWZ3

Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

Ik wil graag een service manual voor mijn Z3 aanschaffen maar ik loop een beetje vast in mijn zoektocht. Ik heb al heel wat reacties doorgenomen hier op het forum (tot aan bijna 10 jaar terug) maar het antwoord op mijn vraag zit er helaas niet tussen.

Tot nu toe heb ik alleen de service manual van Bentley Publishers gezien (ISBN10: 0837616174 / ISBN13: 9780837616179) die een beetje compleet lijkt. Deze beschrijft de 1.9, 2.3, 2.5i, 2.8, 3.0i en de 3.2. En dat alles van 1996 t/m 2002. Laat ik nu net een 2.2i 6 cil. M54 motor hebben! Deze lijkt niet in het manual te zijn opgenomen hoewel er wel geschreven wordt dat de M54 motor met Siemens DME MS 43.0 is opgenomen.

Is hier al eens eerder iemand tegen aangelopen, weet iemand of ik met dit manual geholpen ben of weet iemand een goed alternatief?

Ik hoor het graag, alvast bedankt voor jullie reactie.

Groeten, Harmen.

Link naar reactie
  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Duits is wel een probleem maar daar kom ik wel overheen. Ik had deze ook gezien maar ik kan mij haast niet voorstellen dat men in het éne boek 1100 pagina's nodig heeft wat in een ander boek in 176 beschreven staat.

Het kan heel goed dat ik maar moet blind varen op de M54 opgave.

Hoe kom ik aan een BMW TIS van de E36/7. Ik zou hem graag willen downloaden i.p.v. online gebruiken. Ik ken de site van Ad Kusters (zowiezo een bron van info!) maar zou toch graag zelf een CD / DVD willen hebben.

Link naar reactie

Cor, dank voor deze TIS versie. Heb 'm direct geprobeerd op een 64-bit WIN7 machine maar krijg de SETUP niet goed aan de praat ondanks het proberen van diverse compatibiliteitsinstellingen...

Wellicht iemand die op een 64-bit WIN7 wel succes heeft?

Groet, Martin

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.