Ga naar inhoud

Bertini


GuidoK

Aanbevolen berichten

Kent iemand de bodykits van Bertini?

http://www.bertinigt25.com/home.html

BertiniGT25BlueRedtkc.jpg

Ik vind de voorkant best geslaagd eigenlijk. :)

De achterkant vind ik wat minder; duidelijk gestyled op de z8, maar door de scherpe vouw 'net niet'. Al kan dat misschien per kleur ook wat verschillen.

Het is in ieder geval compleet iets anders; zeker aan de voorkant is er niets dat wijst op dat het een bmw is, best origineel. Dus geen variant met mislukte nieren oid.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
  • Administrator

Geinig om te zien. Een beetje een TVR kloon van de voorkant en inderdaad Z8 van de achterkant. Ik vind de voor- en achterkant alleen niet echt bij elkaar passen ... En de neus is wel erg breed voor het "lijf" van de Z3. :wacko:

Link naar reactie

Mooi hoor!! Vind de Z3 mooi, maar als ik er 2 zou hebben en geld op mijn rug had groeien... ik zou het wel weten.

The Bertini GT25 can be built on any BMW Z3 model 1996-2002.

£3750 body panel replacement kit is provided with the following:

- 5 GRP pre bonded panels (with captive nuts, bolts and plates in place)
- bonnet strut
- badge kit (bonnet/boot, steering wheel, gear & wheel caps)
- electric boot actuator and button
- washer jets
- woven grill mesh
- lighting wiring, connectors and instructions
- build manual and DVD

The Bertini will retain the doors , screen and soft top roof from the Z3. Only the bonnet, boot lid, bumpers, wings and lights need to be removed. These can then be sold for approximately £1000 to offset the cost of the build.

We can offer various stages of the build, from stripping the Z3 to a fully finished painted Bertini GT25 with new leather interior. Turnkey cars can be built using you BMW Z3 from £12,950.

A budget Bertini GT25, self built, fitted and painted, can be achieved for under £6000, including the cost of a Z3 and selling the unused parts.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.