Ga naar inhoud

Z3 radiator lekkage


Flyingart

Aanbevolen berichten

M'n dochter haar zzz heeft een lekkage in haar radiator, in het plastieke gedeelte van de radiator aan de rechterkant zit onderaan een gat, 't loopt er gewoon uit op het moment dat je er water inkapt.

Ik heb gezien dat er genoeg aanbod is op het internet van radiatoren, moet ik ergens specifiek op letten bij de aanschaf ervan ? (1.9 uit 2000)

Mijn schoonvader kan die vervangen, dus is alleen een kwestie van de radiator aan te kopen, maar dan moet het wel de goeie zijn :-)

Thx

Frank

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gisteravond hebben ze de radiator eruit gehaald, op het eerste zicht geen lekkages.

En toch onder druk stroomde het water eruit, dus wordt vervolgd...

Al bedankt voor de tips, ik geef die zeker door.

De auto gaat na de herstelling te koop komen te staan, m'n dochter vertrekt naar Australie...dus een Ztje minder voor de deur :-(

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Radiator vervangen, bij de vorige zat een scheur in het zwarte plastic gedeelte van ca 20 cm !! Hoe doe je dat.

Dus wat de oorzaak daarvan is...beats me...

Nu es testen of die wel degelijk in orde is en zeker niet warm loopt.

Link naar reactie

Het reservoir was dat compartiment naast de radiator, dit was nog in orde...dit was zwart plastic dat eigenlijk bij de radiator zelf hoorde...denk dat toch..ken er zelf geen fluit van :-)

Anyway, via vai hebben we de radiator kunnen bestellen bij een dealer en aan 50% korting, dus kwam maar op 105€...koopie als je het mij vraagt :-)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.