Ga naar inhoud

Vergrendeling rechter deur Z4: van buiten niet, van binnen wel te openen.


haroldv

Aanbevolen berichten

Hoi,

Uiteraard al gegoogled hier en vraag me af of het wel hetzelfde probleem als de andere geschetste problemen.

Met de binnengrendel is er geen probleem, met de buitengrendel wel: gaat sinds een week niet meer open.

Ook het stiftje reageert niet op de buitendeur-hendel.

Net alsof hij niet pakt. Heb het deurpaneel zojuist 'open' gemaakt en kan zien dat er anderen aan gewerkt hebben (ducttape).

Iemand met kennis waar ik moet kijken? Het isolatiemateriaal zit met zwarte kit vast geplakt aan de deur, dus ik begin het liefst niet onbezonnen te trekken.

091F366B-573A-4164-8C06-8A1C24871A8B_zps

Link naar reactie
  • Reacties 3
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Als dit ook betekent dat de rechterdeur dicht blijft bij gebruik van je centrale ver-/ontgrendeling, is dit is een klassieke verschijningsvorm van problemen met de relais op de GM5 module. Daar is er één waarschijnlijk van versleten / doorgebrand. Dat betekent ook dat de oplossing niet in de deur, maar achter je dashboardkastje zit ... Even zoeken op het forum en je vindt daar meerdere topics over.

Nu je de deur toch open hebt liggen, zou je wel even kunnen kijken of het niet de bowden kabel van de buitengrendel is, dan kun je die in ieder geval uitsluiten.

Link naar reactie

Ok! Blijft inderdaad ook dicht zitten bij cv. Behalve uiteraard van binnen....van binnen top, van buiten haperde hij eerst...en nu niks meer.

Wel handige inbraakbeveiliging...;-)

Ik ga ff speuren op gm5. Thanks!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.