Ga naar inhoud

Iemand ervaring met Dash Trims van Cockpit Dekor?


Aanbevolen berichten

Ik vind de matzwarte middenconsole van mijn Z3 nogal saai en wil daar iets aan doen. Heeft iemand wel eens een product van dit bedrijf geprobeerd?

http://cockpitdekor.com/nl/bmw/770025-bmw-z3-interrieurset-dashboard-bekleding-3m-3d-21-parts-7367491904720.html

Lijkt me niet te duur maar hoe is de kwaliteit?

En dan: houtmotief, zwart pianolak of alu?

Link naar reactie
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Ik geloof niet dat er op dit forum al mensen zijn die een kant en klare kit hebben geprobeerd. De meeste mensen die zoiets willen doen gaan met een rol folie aan de slag, waarbij de folies van 3M hoog zijn aangeschreven.

Zie hier voor een Z3 voorbeeld (al weet ik niet of dat met 3m folie was).

Link naar reactie
  • Administrator

Dat is het ook, omdat je zelf de afmetingen moet vaststellen, moet waken voor bubbels, goed de hoekjes om moet zien te komen, etc. Aan de andere kant: mijn ervaring met voorgevormde plakkers - zeker op oppervlakken die niet volledig recht zijn - is dat ze na verloop van tijd nog wel eens los komen en je dan alsnog zelf met lijmproducten in de weer moet ...

Link naar reactie

Ik heb dit materiaal een keer verwerkt in een VIto, het nadeel van dit materiaal is dat het vrij dik is en op de rondingen nog wel eens los

wil laten.

Vind het persoonlijk vrij kitsch uit zien, maar meningen verschillen.

Ik denk dat je met folie mooier resultaat gaat krijgen.

Succes met je keuze.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.