Ga naar inhoud

Ik ben verliefd


M3tje

Aanbevolen berichten

Morgen naar een M 235i kijken, ik zag vandeweek een artikel in de telegraaf over de M235i track edition,

Dus morgen naar de dealer om te kijken en te passen, ik heb ook al een aardig idee van hoe hij er uit moet zien!!

fmj94z.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gaaf, gaat de z4 er uit of blijft die ook nog ?

De z blijft zeker, ik wil hem inruilen op die 328i, ik ben vandaag ff wezen kijken en praatje maken.

De 235i "track edition" kost 83. k. Dat zit er ff niet in omdat ik er bijtelling over moet betalen,

Als we er uit komen bestel ik 'm met de noodzakelijke dingen ,adaptieve sportvering, limited slipdiferentieel, en navi.

Bmw motortuning( +20 pk) en andere velgen dan later monteren.

Ik denk dat ik toch voor estoril blauw ga i.p.v wit.

Alleen nog even het vrouwtje overtuigen want die vond 'm te klein, ( die stond al bij de 4 serie te kijken).

Link naar reactie

M3tje.. op de afbeelding was ik niet naar de bmw aan het kijken maar naar die mooie tv van je.. ook netjes de kabels weggewerkt! ;)

Ik weet niet wat ik van de M235i moet vinden. Ik neig sneller naar de 1M! Of is de M235i eerder vergelijkbaar met de M135i? Ik kan het allemaal ff niet meer volgen.. :)

Link naar reactie

M3tje.. op de afbeelding was ik niet naar de bmw aan het kijken maar naar die mooie tv van je.. ook netjes de kabels weggewerkt! ;)

Ik weet niet wat ik van de M235i moet vinden. Ik neig sneller naar de 1M! Of is de M235i eerder vergelijkbaar met de M135i? Ik kan het allemaal ff niet meer volgen.. :)

De M235 is exact de M135i maar met een kontje, ik ben al eens eerder wezen proefrijden in de 135 maar ben toen afgeknapt op de 1 serie die ik van de achterkant niet mooi vind.

De 235 lijkt wel een herboren E 46 coupe en daar hou ik wel van.

De 1M is een andere auto qua opzet, met meer racegenen en uit de M fabriek.

De 235i is een soort tussen stap, wel vol M details maar van de gewone lopende band.

Volgens mijn "huisdealer" is BMW bezig de markt vol te stoppen met nieuwe modellen om de verkoop aantallen flink te laten stijgen,

Ik behoor tot een doelgroep die graag een nieuwe M zou kopen maar geen 120k ervoor neer kan leggen.

Daarvoor bedachten ze M performance,M gevoel stoppen in een "gewone" auto.

Het is mij om het even, ik wordt helemaal blij van de mooie detais, M remmen, M dorpels, M stuur, M op de motor.

En standaard 326 PK met optie op nog 20 erbij.

Op youtube staat een test waarin een E46 M3 CSL het opneemt tegen 235i, en ze zijn exact even snel.

Link naar reactie

^ Wat betreft de laatste zin met de M3 csl en de 235i.. geen twijfel over mogelijk als ik mocht kiezen voor een dagje te rijden in beiden auto's. Absoluut de E46 M3 CSL!!!

Maar als je elke dag er in rijd is een radio/navigatie en een airco toch wel handig, zaken die je in de CSL niet aantreft.

Toevallig (als toeval bestaat) wist de huisdealer een CSL te koop, maar voor dat geld heb je bijna een nieuwe 235.

En laten we eerlijk zijn, een CSL is een icoon, dat zal een 235 niet worden, maar in prestaties zit het niet mijlenver uit elkaar.

Link naar reactie

^ wat Olivier zegt klopt met vergelijking tussen een icoon en een nieuwe telg....

Ff wat anders over mijn eerste bericht hier over de 8 coupe.. daar was al een topic van in autonieuws van M3tje en had ik daar zelf ook gereageerd.. pfff.. kan het hier zelfs af en toe niet meer volgen. Hahaha!

Link naar reactie

Maar als je elke dag er in rijd is een radio/navigatie en een airco toch wel handig, zaken die je in de CSL niet aantreft.

Radio.. neem je walkman maar mee of luister lekker naar het motorgeluid.

Airco.. ff de raampjes dan maar open zetten.

Navigatie.. ik dacht ergens in mijn opbergkastje..

;)

Link naar reactie

Haha, dat klinkt als mijn Z, ( op de airco na)

Ik heb de Z om van autorijden te genieten, een e 46 328i om aan te klussen, de 235 is voor de dagelijkse ritten, en ja in een M3 zou dat leuker zijn maar hier in de buurt bestaan de dagelijkse ritten uit voornamelijk filerijden, daar zou een CSL zich niet thuisvoelen.

Link naar reactie

Klopt helemaal, ik heb nu een 328i( f30) op zich een superauto maar ik wil toch iets meer power, het vrouwtje rijd er ook vaak in en die wil geen totale hardcore auto, aangezien dit een zakelijke auto is zou Een m3 ook teveel van het goede zijn en erg duur om veel kilometers te maken.

Ik heb ook serieus over een Z3m of Z4 m coupe nagedacht maar met 40000 Km per jaar is dat geen goed idee, voor de leuke ritjes heb ik de Z4 al.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.