Ga naar inhoud

Z4 wil niet van alarm af.


Just4Fun

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vandaag onze Z4 opgepikt, tijdens de testrit al een probleem gehad met het alarm, maar was opgelost volgens de verkoper.

Het gaat om een van origine belgische auto, het alarm zet je volgens de verkoper uit door 3 maal aan het knopje voor het raam te openen klikt.

Hele dag geen probleem gehad, auto gaf netjes 2 piepjes na de 3 klikjes met het raamknopje.

nu lijkt het echter wel of er niet 1 van de 3 sleutels van de Z4 meer werkt.....

Iemand een suggestie om dat ..... alarm af te krijgen ???

  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Begrijp ik goed dat je de auto ook niet open krijgt door de sleutel ouderwets in het portierslot te steken? Dat is vreemd, de 'mechanische' ontgrendeling zou het volgens mij altijd moeten doen, alarm of niet.

Geplaatst:

ik begrijp dat het geen oem bmw alarm is?

Geplaatst:

Is een origineel BMW alarm volgens de lijst ingebouwd vanaf fabriek als optie.

S302A Alarmanlage

is wel een belgische wagen.

Geplaatst:

haha nou dat zal het verschil zijn dan.

bij een "normale" z druk je gewoon op de ontgrendelen knop van de sleutel en is het alarm eraf.

vanwaar die ingewikkelde procedure bij een belgisch geleverde wagen?

tav het probleem,misschien een sensor kaduuk,bv motorkap of kofferdeksel.

Geplaatst:

een tien minuten de accupool los halen?

Geplaatst:

ik begrijp ook niks van de belgische procedure , maar ja is standaard daar .er zijn schijnbaar ook diverse zaken in te stellen bv linker raam knop of rechter , 3 klikjes of 5 .....

accu er al af gehad , maar ook geen resultaat.

Geplaatst:

je kunt de auto niet vanaf de sleutel ontgrendelen?

Geplaatst:

ontgrendelen wel, auto is nu naar en specialist. schijnbaar zit er op de belgische auto's een antie"car-jack" alarm, is verplicht voor verzekering. Dit is wel een aftersale spulletje. De BMW specialist gaat dat er morgen afhelen . ben benieuwd...

moet ik me hier voorstellen ?? ben nieuw hier ja ....

Geplaatst:

Mijn ervaring met alarm in de Z4 is dat de interrieur sensor kuren vertoonde,

De optie om de accu er 10 minuten af te gooien( sandere) is denk ik een goeie.

Ik heb ook de schakelaar onder de motorkap gelijk vervangen, de interrieursensor vervangen is wat lastiger maar wel te doen.

Als je de software van de wagen uitleest, of uit laat lezen staat er welke module de problemen veroorzaakt.

Geplaatst:

probleem opgelost :) het was een opgebouwd antie carjack systeem . Dit is er afgehaald en de Z is nu perfect !!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.