Ga naar inhoud

Vanaf welke temperatuur draait de ventilator (4 cilinder)?


tuni

Aanbevolen berichten

Bij mijn Z3 1.9 M43TUB19 118pk draait zelfs bij dit warme weer de elektrische fan niet mee heb ik gemerkt. Daarstraks een tijd laten draaien en mijn icarsoft op aangesloten. Deze gaf temperatuur radiator uit aan van 96 graden. In hoeverre dit correct is kan ik niet controleren. Vanaf welke temperatuur zou de ventilator dan bijspringen? In de cockpit blijft de naald van de temp wel in het midden daar niet van.

Iemand enig idee? Alvast bedankt voor de eventuele input. Grtz..

Link naar reactie
  • Reacties 3
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

de motortemp kan best rond de 100 gr zitten,zoalng het systeem maar gesloten is .

de fan zou moeten draaien wanneer de temp te hoog word,exact weet ik de temp niet maar je zou de motor wat langer kunnen laten draaien,of eerst de fan testen.

Link naar reactie

ok eerst fan testen dan, best stekker af van de koelvloeistof tempsensor en dan een bruggetje maken zodat ie zogezegd schakelt. werkje voor morgen.. thx

heb ondertussen wel al gelezen dat de schakelaar op 96 graden zen ding doet.. dus misschien heb ik net niet lang genoeg gewacht

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.