Ga naar inhoud

Kastelenrally I - 09/08/2014


Bad_Pritt

Aanbevolen berichten

Wie heeft er zin in een spontane Kasteelrit op 09/08/2014 ?
INSCHRIJVINGEN HIER, VIA DE POLL BOVENAAN DE PAGINA:
Ik heb nog een leuke roadbook liggen van 114 km...
Startpunt: Chateau de le Poste, Ronchinne 25, Maillen (België)
Co-piloot zal je dus wel nodig hebben!
10397021_10152559475904421_6917554274316
We mogen dan uiteindelijk toch voor het Kasteel parkeren. Voorwaarde is wel dat alle auto's mooi op een gelijke lijn staan! Zie mijn voorstel hieronder! Wie graag daar parkeert, graag op tijd komen!
BLAUWE CIRKEL: BMW Z-series
ORANJE CIRKEL: 3 OLD-TIMERS
BRUINE CIRKEL: alle andere modellen
PAARSE CIRKEL: reserveplaatsen
1655657_10152584000724421_80959973047842
aangepast door Bad_Pritt
Link naar reactie

Sorry, die heb ik momenteel niet, :lol:

Maar ga binnenkort wel een planning maken voor 2015 zodat alles wat op tijd vastligt.

Het toeval wou nu dat ik op 9/8 vrij was en ik nergens een bestaande rit kon vinden...

Link naar reactie

Ja, heb die vorig jaar gedaan met de laatste nieuwe 911. Mooie rustige stukjes afgewisseld met snelle stukken. Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik niet veel van die kastelen gezien heb omdat het tempo nogal hoog lag toen. :) Hopelijk kan ik er dit jaar wat meer op letten :)

Link naar reactie
  • Administrator

Als je de inschrijvingen bij je eerste post plaatst en daar steeds bijwerkt blijft het veel overzichtelijker....

Link naar reactie
We mogen dan uiteindelijk toch voor het Kasteel parkeren. Voorwaarde is wel dat alle auto's mooi op een gelijke lijn staan! Zie mijn voorstel hieronder! Wie graag daar parkeert, graag op tijd komen!


BLAUWE CIRKEL: BMW Z-series

ORANJE CIRKEL: 3 OLD-TIMERS

BRUINE CIRKEL: alle andere modellen

PAARSE CIRKEL: reserveplaatsen


1655657_10152584000724421_80959973047842

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Morgen is het zover! Iedereen wordt verwacht aan de "Château de la Poste" te Ronchinne 25, Maillen. Kijk best eens na of de GPS dit aanneemt, zoniet, probeer dan eens Assesse ipv Maillen. Diegenen die een ontbijtje besteld hebben, kunnen best proberen om er tegen 9u00 te zijn. Tot morgen!!

  • Like 1
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.