Ga naar inhoud

even voorstellen en een vraag stellen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ad heeft pas net een z4 ;) voor de rest doet de zoek functie hier vaak al wonderen.

Ben informatie aan het vergaren maar ga er niet van uit dat dezelfde hoeveelheid info op korte termijn beschikbaar komt voor de Z4 (E85).

Dit soort zaken kost best wat tijd........zijn er mogelijk mensen die interessante info mbt Z4 op willen sturen die kan bijdragen aan een vergelijkbare site als van de Z3

Link naar reactie

Grappig dat juliie naar de site van Ad refereren. Doordat ik apedruk ben in het nwe huis van mijn zoon had ik geen gelegenheid meer mijn eigen topic te lezen. Maar hoe byzonder wel via marktplaats handleiding boekjes gekocht van de z3, van niemand minder dan Ad Kusters, mijn pc zit intussen al vol met pdf's vanaf zijn site. De wereld is klein.

Rij nu al een weekje rond in the Whistler, maar heb nog geen seconde spijt. Water en olie blijven ok, door de brede banden 225, wel gevoelig voor spoorvorming, dus bij aanschaf nwe voorbanden maar maatje minder. Achter 225 is wel lekker. Ervaar wat kleine dingen, bv als de ventilator op hoogste stand staat valt de middelste klep spontaan dicht, bietje te soepel geworden. En de deurgreep links is los van de binnen bekleding, das echt naatje. De rechter long had ik van de week in ene in mijn hand, past niet helemaal precies in de kap, voorlopig met ducktape opgelost. Motorkap is gespoten, waarschijnlijk steenslag ? Afijn haastklusje geweest, longen te snel teruggezet waardoor wat lakschade, je moet er wel met je neus op voor je het ziet, gelukkig.

Nochtans geen griezelige dingen dus.

Ik heb lange benen, dus als ik de speling uit de stoelen haal dan ook meteen maar de bult erachter wat weghalen dat ik wat meer gestrekt kan.

aangepast door .cornelis.
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.