Ga naar inhoud

Einde van de rit...


pvr

Aanbevolen berichten

Na precies 10 jaar is het nu het einde van mijn Z4 tijdperk geworden.

In Juni 2004 was mijn 3.0 afgeleverd, daarmee veel plezier gehad met een aantal tochten inclusief de Schotland rit waar veel Nederlandse forum leden aanwezig waren.

scotland1ra5.jpg

In 2007 heb ik een Z4M besteld, die kwam eind April. Ook daar veel plezier mee gehad in de 7 jaar dat ik hem had.

img0634dl2.jpg

Nu heb ik deze gekocht:

IMG_7947_zps3470e149.jpg

IMG_7948_zpsc0a3005e.jpg

Iets heel anders natuurlijk, maar is altijd een jongensdroom geweest en nu dan toch maar gekocht. Het is een limited edition 911-50.

De laatste tijd hier niet zo actief meer geweest, maar hopelijk hebben mijn SatNav retrofit, Intravee en Remblokken vervangen threads mensen nog geholpen.

aangepast door pvr
Link naar reactie
  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ja, we hebben die 20% (?) BVB hier niet, alleen 20% BTW.

Het is een heel ander rijgenot, de Porsche heeft een sport uitlaat en Sport Plus dus hij doet "rev matching" bij het terugschakelen. Ik heb een handbak trouwens. De M was trouwens een fantastische auto.

Link naar reactie

Hier ook de M met dezelfde behandling 7 jaar geleden. Nooit in de was hoeven te zetten.

"Pakt een korreltje zout"... Laat me raden, met een onderhoudspray of speciale shampoo? Want juist omdat de Protechbehandeling van mijn toenmalige wagen zo tegenviel (Na een jaar was het beste er wel af.) ben ik zelf gaan "detailen". Inmiddels zijn de SiO2- coatings de betere keuze, maar ook deze halen geen 7 jaar bescherming.

aangepast door McShine
Link naar reactie

Vergeet niet dat deze autos weinig buitenkomen, de M had nog geen 30k km erop zitten in 7 jaar en is altijd binnen geparkeerd.

Geen onderhoud spray gebruikt, alleen de shampoo.

Behalve op mijn X5 heb ik de behandeling niet op mijn andere autos dus daar kan ik mijn poets tijd op gebruiken (Menzerna, Swissol etc). Gaat niet zo lang mee daar, maar Protech is een beetje prijzig om ze op allemaal te doen.

Link naar reactie

Kijk , dat scheelt al inderdaad veel, mijn motor gebruik ik veel te weinig, en daar houdt de Wolfgang Fuzion (standtijd normaal 3 maanden want concourswax) , het nu al meer dan een jaar op uit.

Wel grappig dat de "detailcultuur" zo leeft in de UK, in Nederland zien ze je als een te dure autopoetsert...

aangepast door McShine
Link naar reactie

Ja, we hebben die 20% (?) BVB hier niet, alleen 20% BTW.

In nederland: 21% BTW, en de BPM bedraagt 20674 pond (dat laatste is dus globaal het bedrag wat deze 911 duurder is in nederland dan in de UK)

Mooie uitvoering van een 911.

Link naar reactie
  • 5 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.