Ga naar inhoud

Aankopen met creditcard bij e-miata.com


Andre

Aanbevolen berichten

Heeft iemand al eens iets gekocht bij www.e-miata.com?

Ik wil een achterruitje bestellen maar ik moet voordat ik mijn adres etc... kan invullen eerst mijn cardgegevens en vervaldatum invullen alvorens verder te kunnen.

Dus iemand bij deze site ervaring?

Misschien meerdere gegadigden?

Link naar reactie
  • Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Heeft iemand al eens iets gekocht bij www.emiata.com?

Ik wil een achterruitje bestellen maar ik moet voordat ik mijn adres etc... kan invullen eerst mijn cardgegevens en vervaldatum invullen alvorens verder te kunnen.

Geen ervaring met deze leverancier maar als het je gaat om het afgeven van je creditcarddetails op internet: op deze site het is een afgeschermd, veilig gedeelte. Zie daarvoor in de URL: https. En onderin vind je het slotje. Conclusie: Je kunt hier probleemloos over het net met creditcard betalen.

Link naar reactie

Aangezien mijn ruitje nu wel heel dringend aan vervanging toe is, heb ik het er maar op gewaagd; vanmorgen een ruitje besteld bij emiata. (met credit card)

Ik hou jullie op de hoogte van de voortgang!

Link naar reactie
Aangezien mijn ruitje nu wel heel dringend aan vervanging toe is, heb ik het er maar op gewaagd; vanmorgen een ruitje besteld bij emiata. (met credit card)

Ik hou jullie op de hoogte van de voortgang!

Hoi Remmuz al iets vernomen van je ruitje ben benieuwd, als je bericht hebt gehad ga ik er ook een bestellen want bij mij zit er een scheur in van een cm of 15 dat schiet dus niet meer op.

Groet André

Link naar reactie

Nog niks gehoord. (er is ook nog geen geld afgeschreven). Ik zal vandaag eens een mailtje sturen. Het is daar wel 9 uur vroeger, dus er zit wat vertraging in de communicatie.

<EDIT>

Antwoord gekregen!

"Hi, your window should be shipped on Monday, and you should get it about 2 weeks later. Pete"

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

grrr, nee nog niks gezien.

Ik heb inmiddels een nieuwe kap, dus het is niet meer zo dringend.

Maar ik wil hem wel graag hebben natuurlijk.

Ik ga eind van de week maar weer een mailtje sturen

<edit>

Zul je net zien, kom ik thuis ligt er een briefje van de postbode dat hij een

pakketje voor me heeft. M'n ruitje dus.

Ga het vanmiddag ophalen.

Link naar reactie

Gelukkig maar Remmuz,

Ziet het er een beetje uit?

Nu je een nieuwe kap hebt ga je hem wel of niet gebruiken, ik wil hem anders best overnemen.

Ik kijk van het weekend even naar je reactie en dan bestel ik er ook een.

Eventueel kun je me bellen als je er vanaf wilt 06-27088247.

Groet André

Link naar reactie

Andre, ik heb besloten de ruit toch maar zelf te houden, komt vast nog wel een keer van pas.

Als je zelf gaat bestellen, hou er dan rekening mee dat er bovenop de prijs 15 euro invoerrechten komt. (daar kwam ik op het postkantoor dus achter).

Bovendien heeft de ruit ruim een week bij de douane gelegen.

Verder een goede ervaring met emiata. De ruit ziet er goed uit, was goed verpakt, en kwam compleet met handleiding, een zipper voor de rits en een flesje lijm.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.