Ga naar inhoud

EuroPlus ervaring


Ivo

Aanbevolen berichten

Ik heb een klein probleempje (lekkende achterklep dempers, EUR 89,25 ex BTW) aan mijn Coupe en ga nu eens uitvinden of die in Duitsland gekochte EuroPlus garantie een beetje werkt.

Heeft iemand dat al eens geprobeerd?

Ik weet in ieder geval dat ik in D de "schade" moet melden, vervolgens zou ik een goedkeuringsnummer moeten krijgen. Dit nummer laat ik op de faktuur zetten van de BMW dealer in nederland > ik betaal zelf en declareer kosten in D. :D

Ik ben benieuwd :)

Link naar reactie
  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoi Ivo,

De optie zoals jij die beschrijft, werd me niet geboden. De Nederlandse dealer wist niet hoe daarmee om te gaan.

Ik heb het eenvoudig opgelost door naar een Duitse dealer gaan. Geen enkel probleem daar. Keurig netjes opgelost.

Groeten,

Arno

Link naar reactie

Ik ga ook gewoon naar de duitse dealer nooit een probleem, zijn veel coulanter en goedkoper dan in Nederland, grote berut voor mijn touring scheelde in de basisprijs al 100 euro (hoezo APK kosten gratis)!!

Had alleen laatst een probleem, touring deed niks meer, bellen naar Duitsland, helaas we kunnen wel komen maar kosten worden nergens gedekt, naar Nederland bellen , helaas pindakaas. Daar sta je dan met je europlus. :)

Gelukkig was er een collega met startkabels :D

groetjes,

Pierre

Link naar reactie
De optie zoals jij die beschrijft, werd me niet geboden. De Nederlandse dealer wist niet hoe daarmee om te gaan.

Dit had ik al uitgezocht voordat ik de BMW kocht, door naar BMW D en BMW NL te bellen. Beide + de dealer vertelde hetzelfde verhaal, dus het zal wel kloppen :) :D

Link naar reactie

Hai Ivo,

ik heb in december een full options 2.8 gekocht (BMW Niederlassung Hannover) met 18.000km en europlus.

Zodra ik een keer buiten de snelweg reed bleek er een blikkerig geluid onder de wagen te zitten en nader onderzoek gaf aan dat het een veel voorkomend euvel was: de handremkabel zat 'los' of te los gespannen.

BMW dealer heeft de boel uitgebouwd, ingebouwd etc en de rekening was EUR 148. Zelf europlus gebeld en een claim gemeld, vervolgens direct een callnr van mijn claim gevraagd en alle bescheidenen inclusief BMW factuur en kopien aankoop, polis etc etc gefaxed naar Europlus BRD.

Hannover heeft netjes het geld naar mijn rekening over gemaakt binnen 3 weken. Dus ik heb er zeer goede ervaring mee.

Je dient wel zelf in eerste instantie de nota bij BMW NL te voldoen vanzelfsprekend. Vergeet bij je claim niet je IBANnr en BIC code mee te gevem ni je brief, draagt zorg voor een vlotte afhandeling.

Felix

PS ik heb je cd's binnen , alleen een DBerror bij installatie van de ETK maar hier mail ik je binnenkort nog wel over.

Ciao

Link naar reactie

Felix,

Bedankt voor je tip, dat IBAN nummer gebruik ik veel de laatste tijd, met al die internetaankopen :)

Ik heb Europlus gemaild voor een callnr, daarna laat ik het repareren.

MBT de CD's ... ik heb zelf alleen TIS draaien, maar Dylotic heeft ETK werkend!

Link naar reactie

Bij mij wilde ETK eerst ook niet werken. Achteraf bleek het te liggen in

welke map je dit zet. Dus uninstall en installer opnieuw:

Alles staat in : D:\BMW95\ (ETK,TIS,EBA,SYSADMIN)

hier een foto van de map!

bmw95.jpg

Link naar reactie

Ik heb het volgende antwoord van EuroPlus gekregen;

the boot lid dampers are covered by the EUROPlus warranty. So you can get your car fixed. Pay the invoice an send the original to the address mentioned below. Don´t forget to let us know your exact bank details such as name of the bank, street, city, account number, swift code and the international bank code called IBAN. The clain reference no. for this repair is xxx.

Dealer, ich komme d'ran :(

Link naar reactie

:( ik heb ETK draaiend en ga zometeen de NL prijzen erin zetten.

BTW: volgens mij is dat hele CD verhaal niet erg legaal ofzo dus :D :stupid:

Link naar reactie
Hé jongens, ik heb een Apple :( het heeft vast geen zin

voor mij om zo'n cd in m'n computer te stoppen toch :D

Ik vrees van niet, inderdaad :stupid:

Link naar reactie
  • 4 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.