Ga naar inhoud

WK-voetbal 2014


Ruud-Z4

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Ik heb het niet afgekeken en zag dat het 7-1 is geworden, ik heb er geen verstand van maar zou zo'n uitslag op dit niveau wel mogen/kunnen?

Link naar reactie

Welleke Johan?

Er is er 1 die nog geen compliment aan/lovende woorden over Van Gaal heeft gegeven. (begint onderhand genant onsportief te worden)

Link naar reactie

Johan Derksen zegt van Gaal een goede trainer te vinden en daar heeft hij uitleg over gegeven maar zijn optredens jegens de pers en de balkon scenes uit het verleden zijn natuurlijk wel over de top.

Daarentegen is zijn optreden tijdens het wk voorbeeldig.

Je moet vi zien als voetbal cabaret en alleen dat eruit halen wat "jij" juist vind.

De lieden aan tafel bij vi gaan zichzelf uiteindelijk wel selecteren mits ze serieus willen worden gehouden want ze leggen elkaar momenteel een bom onder de kont.

Johan Cruijf is een kapitein aan wal want hij strooit zijn meningen alleen de eter in en via columns terwijl Louis van Gaal zijn succes al jaren op het veld bewijst.

Mijn pet was ook niet zo hoog voor van Gaal door zijn uitlatingen maar soms moet je mensen langer kennen alvorens je de karakters leert kennen.

Het zelfde als je bijvoorbeeld naar een serie hebt gekeken zoals "Breaking Bad"

Wanneer Louis van Gaal wk met Nederland wordt zal ik een standbeeld in mijn hoofd voor hem maken en zal waarschijnlijk het einde betekenen voor het tv programma vi. :book:

aangepast door Driez
Link naar reactie
  • Administrator

Cruijff, dat Brazilie en Argentinie niet hun beste teams hebben opgesteld.

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Cruijff, dat Nederland niet mooi speelt, dus werk voor de volgende trainer.

Derksen geeft idd toe dat van Gaal een goede trainer is.

Link naar reactie

"ze komen niet eens de poule door"...ik denk dat Robben gelijk heeft: ze hebben alles gegeven maar het was net niet genoeg.

als..als..als...wellicht had Krul ze wel tegen gehouden.

Ik blijf trots op onze jongens, goed gedaan.... op naar het EK en dan het volgende WK

En van Gaal heeft toch al die doemdenkers even op hun nummer gezet.

Link naar reactie

Cruijff, dat Brazilie en Argentinie niet hun beste teams hebben opgesteld.

Brazilië heeft 6 spelers vervangen tegen Nederland dus zou het elftal beter moeten zijn volgens Cruijff, klopt maar niet goed genoeg!

Nederland en Duitsland waren de beste ploegen van dit toernooi!

Op naar de EK met Hiddink.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.