Ga naar inhoud

WK-voetbal 2014


Ruud-Z4

Aanbevolen berichten

De voorbeschouwingen voor de wedstrijd begonnen al om 17.00 uur.

Heb er niet naar gekeken.

Vindt het steeds meer een zielige vertoning.

Niemand weet wat, maar denkt of denkt dat van Gaal dit of dat zal denken, of misschien van plan is.

De kracht van de verdediging is door alle deskundigen vooraf compleet verkeerd ingeschat.

Overigens zal het voor de jonge spelers een geweldige Masterclass zijn en zullen zij er snel veel van geleerd hebben.

Heb Daley Blind niet kunnen betrappen op een opbouwende trap voorwaarts (alleen maar breed leggen en naar achteren)

Link naar reactie

Ik kijk ook alleen maar Nederlands elftal, gewoon omdat ik vaderlandslievend ben

Ander voetbal boeit mij minder...

Ik kijk trouwens alleen de wedstrijd, geen voor of na-beschouwing..gewoon mooi voetbal kijken.

En als de tegenstander goed speelt ben ik ook de eerste die dat zegt...zo vond de Aussies erg leuk ballen en de keeper gisteren was ook wel erg goed

Link naar reactie
  • Administrator

vervelendste vind ik die mensen die nooit naar voetbal kijken

Nee mensen dan die er niks om geven (zelfs niet naar Nederland kijkt) en er geen bal verstand van hebben en dan een topic erover openen op een forum ......oh f :muur:

Maar wel mooi dat ze door zijn, zal zaterdag toch maar kijken (denk ik) zodat ik er zondag over mee kan praten...

Link naar reactie

Ik weet ook geen moer van voetbal, maar ik ga lekker kijken zaterdag en genieten,dan doe ik net of ik er ook verstand van heb, oranje verenigd, Er zit in ons allemaal wel wat patriotisme denk ik.

Link naar reactie

vervelendste vind ik die mensen die nooit naar voetbal kijken en nu opeens expert zijn en helemaal oranje lijp.

Die typetjes zijn te herkennen aan geschilderde vlaggetjes op hun wangen, maar ik heb er geen last van.

  • Like 1
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.