Ga naar inhoud

WK-voetbal 2014


Ruud-Z4

Aanbevolen berichten

weer een vreselijk slechte wedstrijd en toch winnen :sFun_whistle:

ik heb de tactiek v.d. coach nu door, de tegenstander 75min in slaap wiegen en dan

met de invallers toch gaan aanvallen :sFi_hammer2:

  • Like 1
Link naar reactie

Wat Chili betreft kan ik u volgen .Vanavond gaan we al veel wijzer zijn .

Wat slechte spel v België betreft , over een maandje denk ik daar niet meer aan als Kompany die beker in de lucht steekt. :-D

Link naar reactie

Ze kan wel zingen, dat dan weer wel

Ik heb nog wel een collega die aan de omschrijving voldoet, zal haar eens vragen een stukje te zingen :unsure:

Hoe dan ook, hopelijk hebben onze mannen vanavond wat meer (chili) peper in de reet dan tegen de kangoeroe mannen :TFR11C0:

Link naar reactie

vind geen 1 land nou echt al uitgesproken favoriet. ja chili misschien wel....

wereldkampioen gaan ze normaal niet worden, maar wat een vechtlust van Australie, Uruguay en de USA en wat dan te zeggen van Mexico, zij speelden Brazilie bij

momenten gewoon weg,ik vond ze zeer sterk

Wat Chili betreft kan ik u volgen .Vanavond gaan we al veel wijzer zijn .

Wat slechte spel v België betreft , over een maandje denk ik daar niet meer aan als Kompany die beker in de lucht steekt. :-D

Tony, jij bent wel heeeel erg optimistisch :lol:

Link naar reactie

onze bank is niet veel hoor... we hebben wel leuke spelers maar geen wereldsterren die invallen.

Is ook niet nodig als ze maar scoren wanneer ze invallen hulde aan Depay en Fer.

Alles is mogelijk nu :punk:

Link naar reactie
Ach , 't is een dom kieken , onze koningin , maar dit zijn de wijze woorden van een slimme hollander :

http://www.hbvl.be/sport/wk2014/aid1605412/jan-mulder-over-koningin-mathilde-beetje-dom-is-ook-lekker.aspx

België....hahahaha :hypocritesmiley:

Is ook niet nodig als ze maar scoren wanneer ze invallen hulde aan Depay en Fer.

Alles is mogelijk nu :punk:

Held Wilmots #‎nagelsmetkoppen:

"Als je verliest, is het niet goed. En als je wint, is het niet goed. Het is dus altijd iets", vertelde Wilmots. "We kunnen klagen over de manier waarop we de voorbije matchen speelden, maar Spanje en Engeland zijn wel al naar huis. (...)

Op een WK telt enkel hoe ver je geraakt. Komt daar mooi spel bij kijken, dan is dat prachtig. Tegen Brazilië speelden we heel goed in 2002, maar we mochten na die match wel meteen onze koffers pakken."

#‎tousensemble

aangepast door bojan
Link naar reactie

Ik mag graag voetbal kijken maar je wordt werkelijk niet goed van al die schwalbes of dat overdreven gejank en door rollen als iemand wordt geraakt. Mietjes, zijn het. Die gasten moeten eens een helft met dames hockey meedoen en een knal met een hockeybal tegen den kop krijgen. Die meiden lopen niet te janken maar gaan gewoon door.

http://www.youtube.com/watch?v=HG0uDokEAHo

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.