Ga naar inhoud

M/// 8 supercar in aantocht


M3tje

Aanbevolen berichten

Over smaak valt natuurlijk te twisten maar niet over het feit dat de i3 een innovatief stukje techniek is waar BMW duidelijk voorsprong heeft genomen op de collega's van Audi en Mercedes.

Link naar reactie

Als dat de toekomst van autorijden moet zijn ruil ik maar niks meer in, De I3 zal best vol zitten met techniek maar waarom dan zo,n hondehok, ze weten bij bmw best hoe ze een mooie auto moeten maken.

Maar wees nou eerlijk echt elektrisch rijden is nog helemaal niet praktisch, dus wat is dan precies zo vooruitstrevend?

Eerst een accu uitvinden die 1000 km meegaat, dan kan het een alternatief worden al zal ik tot de laatste druppel benzine op is doorrijden

Link naar reactie

Methanol is alcohol, dat kan je van planten maken, maar er is helaas niet genoeg ruimte op de aarde om de hoeveelheid te kweken die je nodig hebt om alle auto,s te laten rijden. Waterstof zou wel kunnen. Maar dat is erg explosief dus lastig om veilig op te rijden.

Alleen stroom en dan niet uit gas of kolen gewonnen is er volop, zon en windenergie en atoomenergie.

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Die cultuurschok heb ik al achter de rug, van een handgeschakelde E46 M3 naar een DCT 35iS. En is me geen moment tegengevallen. Wat was die M3 een mak schaapje...

Maar dat je ook té ver door kunt slaan ondervind ik in onze Mito TwinAir 0.8, de overdekte brommer. Genoeg vermogen, maar een lineaire loopcultuur/comfort is ver zoeken, om over het geluid nog maar te zwijgen, en ja het praktijkverbruik ligt bbijna op het dubbele van de aangegeven waarden.

Link naar reactie

^ Hoe ziet de i9 eruit dan? Da's toch nog helemaal niet bekend?

Ik heb alleen het artikel in de telegraaf aangehaald, maar de telegraaf spreekt altijd de waarheid dus er komt toch een bmw supercar.

En blijkbaar een dikkere i8.

Maar dit onderwerp zal tot de feitelijke introductie wel schimmig blijven

Link naar reactie
  • 2 weken later...

heb je een grasmaaier gekocht ? :lol::lol::hypocritesmiley:

@Lightning87 Ja, voldoet , maar niet meer dan dat, maar wat wil je, met maar 105pk .... Als is de afwerking inmiddels wel oké.. Facelift Mito. Naast de Mito hebben we ook nog de Polo he... ;)

45B65057-87BD-4990-8043-B1F7B6B6A7DE_zps

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Nieuwe hoop voor een echte snelle beamer!

Bron telegraaf

Roberto Fedeli, Ferrari's technische directeur tot 13 september van dit jaar, gaat in november beginnen bij BMW.

LaFerrari

Fedeli werkte sinds 1988 voor Ferrari en was vanaf 2007 als technisch directeur verantwoordelijk voor de techniek van alle Ferrari's. Het laatste model waar hij aan werkte was de LaFerrari, de snelste Ferrari voor straatgebruik ooit. Wat zijn werk bij BMW precies gaat worden is nog niet bekendgemaakt, maar waarschijnlijk zal hij bij BMW's M afdeling of bij Rolls-Royce aan de slag gaan.

Ferrari heeft aangegeven dat zijn vertrek niets te maken had met het vertrek van topman Luca Codero di Montezemolo.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Guido, dat geeft weer nieuwe hoop, BMW ontdekt een nieuw gat in de markt, supercar leasebakken.

Volvo perst er al 280 PK uit bij 14%.

bMW verdubbelt dat vast wel, gewoon een millieuvriendelijke plutonium batterij in de i8 en daar staat de nieuwe supercar!

Link naar reactie
  • 4 maanden later...
  • 3 maanden later...
  • 2 weken later...

Zou triest zijn.

De conceptcar(?) op de autosalon zag er heel mooi en spectaculair uit.

Bij bovenstaande foto zijn er duidelijk concessies gedaan aan de gemiddelde, te lang doorgekookte, spruitjes etende BMW rijder

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.