Ga naar inhoud

lijsten raamstijl


Gast Gast_siegrid

Aanbevolen berichten

  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb het er met wat stickerverwijderaar en een föhn vanaf getrokken. Onder de folie zit gewoon lak die is meegespoten in de kleur van de auto.

Voor meer info, tips en foto's:

http://www.digitalediensten.nl/z3forum//in...0&hl=omlijsting

voor:

voor0ba.jpg

na:

na9mm.jpg

Bedankt Sledge voor je tip.

Maar volgens mij zijn de stijlen bij mij niet in kleur meegespoten. Ga direct kijken, anders hoef ik mij het weekend niet te vervelen.

Verder is er hier in de buurt geen BMW dealer die mij er iets over kon vertellen. De chromen strip is (volgens de dealer) niet voor mijn auto te bestellen, nl. pas vanaf 1997

Link naar reactie

:birthday: Dan moet die mij eens uitleggen wat de grote verschillen zijn. Marc heeft mij destijds overgehaald de strip te verwijderen, omdat ik helemaal niet zeker was of er een mooie laklaag onderzat. Zijn Z is een van de eerste producties op de markt, dus bij jou zal het ook wel gaan. Anders voor een chrome strippie gaan :lol:

BTW: Welke kleur is je Z?

Marcz3

Bmw z3 1.8

bouwjaar: 04.1996

post-12-1089128822.jpg

Link naar reactie
De chromen strip is (volgens de dealer) niet voor mijn auto te bestellen, nl. pas vanaf 1997

Dat lijkt me onzin. De chromen raamlijst zat juist al op de allereerste serie die met kerstmis 1995 via de Neiman Marcus catalogus in de VS werd verkocht. De lijst wordt ook door een paar (over)bekende handelaren op Internet aangeboden.

Van niet in kleur meegespoten raamlijsten heb ik ook nog nooit gehoord.

007_edition.jpg

Link naar reactie

Die lijsten werden inderdaad als eerste geplaatst op de 007-editie van 1995

maar , ze zijn de hele productietijd geleverd als optie (ttz tot in 2003 )

Dit is btw een optie van 300 euro zonder plaatsing

In bepaalde landen zelfs geleverd als "chroom pack" incl hangrepen

costum_titanium_z3.jpg

en de AC SCNITZER niet te vergeten

AC_Schnitzer_Z3.jpg

mvg

Danny

Link naar reactie
Dit is btw een optie van 300 euro zonder plaatsing.

Zou kunnen dat een dealer dat vraagt. Maar de accessoirehandel biedt ze aan voor € 129. (Met mijn inbouwinstructie die elders op dit forum staat).

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.