Ga naar inhoud

alarm z3


vince

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb laatst een z3 coupe 2.8 aangeschaft, voor de verzekering moet er een alarm op. Volgens de boekjes zou er standaard alarm op de coupe moeten zitten maar waar en hoe werkt dit alarm? Wie kan mij helpen voordat ik een duur alarm instalatie laat plaatsen.

Alvast bedankt, gr Vince

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

He die Vince welkom hier op het forum met je Coupe :D ,nmi is het alarm niet standaard maar alleen centrale deurvergrendeling en misschien een startblokkering.Wat de verzekering van je vraagt is een goedgekeurd klasse 3 alarm met certificaat die alleen een goedgekeurd bedrijf mag plaatsen.

groet huub

Link naar reactie

Hebben de jongens mooi voor mekaar gekregen met die speakers, kost een paar euro's zeker. En dat titanzilver staat de :m: ook heel mooi B)

Trouwens ff terug naar de topic, als je een alarm hebt heb je een rood lampje achter een van de schakelaars in de middenconsole zitten, het kan zijn dat het niet brand maar dat het er wel zit dan is je alarm kapot maar heb je er wel eentje inzitten :D

Ik heb mijn auto bij de dealer laten uitdraaien, krijg je aan de hand van je chassisnr. een overzicht met hoe de auto af fabriek geleverd is. Bij mij dus als extra met alarm. Dit bewijsstuk was voor mijn verzekering voldoende, (ook al deed het alarm het in eerste instantie niet :lmao: ) geld gespaard wat ik weer aan andere dingen kon uitgeven en niet weer zo'n lelijk kastje erbij ;) ;)

Link naar reactie

Ja Huub de AvicX1R bevalt prima en het touchscreen werkt ook goed.

Het scheelt weer wat afstandsbedieningen die bij de vorige modellen zaten.

Het enigste compromis is dat als je een dvd wilt spelen de navigatie dvd eruit moet.

Draait dan wel verder op geheugen maar is toch een beperking, maar ja anders krijg je niet alles in één din formaat gepropt!!!!

Gr.

Link naar reactie
Hebben de jongens mooi voor mekaar gekregen met die speakers, kost een paar euro's zeker. En dat titanzilver staat de :m: ook heel mooi B)

Trouwens ff terug naar de topic, als je een alarm hebt heb je een rood lampje achter een van de schakelaars in de middenconsole zitten, het kan zijn dat het niet brand maar dat het er wel zit dan is je alarm kapot maar heb je er wel eentje inzitten :D

Ik heb mijn auto bij de dealer laten uitdraaien, krijg je aan de hand van je chassisnr. een overzicht met hoe de auto af fabriek geleverd is. Bij mij dus als extra met alarm. Dit bewijsstuk was voor mijn verzekering voldoende, (ook al deed het alarm het in eerste instantie niet :lmao: ) geld gespaard wat ik weer aan andere dingen kon uitgeven en niet weer zo'n lelijk kastje erbij ;) ;)

Het overzicht dat je hebt laten uitdraaien

Dat al door de fabriek er op gezet

Was dat klasse 1, 2 of klasse 3 allarm

Kan je zo'n overzicht zomaar laten uitdraaien bij de dealer

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.