Ga naar inhoud

20inch


Aanbevolen berichten

nu ik ook aan het rondkijken ben voor velgen werdt mij gister 20inch aangeboden voor onder de coupe!! moet net gaan zij hij wat denken jullie ervan?

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

ik weet het ook niet of het niet TE is denk toch dat 19 wat beter is met 20 zal er helemaal geen comfort in zitten denk

Link naar reactie

20 inch wordt echt te groot, krijg je echt te veel afwijking met de originele afrolomvang ondanks de ultra platte banden, lees nog minder comfort.

19 inch is al groot zat voor de ZZZ.

18 inch blijft de optimale combinatie tussen prestaties en looks, vanaf 19 inch lever je in op prestaties ten koste van de looks :rolleyes:

Link naar reactie

De afwijking is nu 5 km/h, bij snelheden van 50 tot 80 km/h. Op de snelweg heb ik dit nog niet getest. Met de orginele wielen was de afwijking 3km/h.

Hij wijkt wel positief af, dus als ik op de teller 80km/h heb staan, rijd ik in werkelijkheid 75km/h :D

Dit met 235/35x19 voor én achter.

Link naar reactie

Ik merkte het dit weekend goed, winterwielen onder de touring vandaan, krik gaat er niet onder, auto ietsje optillen aan de spatborden en dan gaat de krik pas eronder :D Hierna met de 19 inches gaat de krik er zo onder en zelfs nog zeker een halve cm ruimte ;)

Link naar reactie
Gast Gast_Z3 coupe' freak

maar kost het met 19inch al veel vermogen dan?? had er bij de 5 serie weinig last van....misschien toch 18 nemen dan? en als ik nu 19inch neem met in plaats van 235/35.19 235/30/19 dan wordt de omvang toch weer kleiner dus zal het toch beter kloppen???

Link naar reactie

Valt wel mee dat vermogensverlies maar iedere PK is er een ;)

235/30/19 bestaat niet, je kunt wel 225/35/19 en 255/30/19 nemen dan kom je aardig in de buurt van origineel.

Raketman mailde net nog een link: http://www.sstire.com/tireheights.html kun je het zelf nakijken.

Zijn echter theoretische waardes, per band en bandenmerk weer anders :D

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.