Ga naar inhoud

spaghetti spruitstuk 1.9


joachim

Aanbevolen berichten

Zo nog maar ff en vraag zodat ik weer actief advertenties op ebay en marktplaats en speurders in de gaten kan houden

aangezien ik doordeweeks veel tijd heb om ff te checken

ik heb nu mijn 1.9 z3 ( nog steeds zonder mooie velgen)

maar ik vroeg me af of er ook een spaghetti spruitstuk voor te krijgen is

zoja van welke types passen deze dan

e36 318i of dan alleen van een compact het type motor is volgens mij een m44

of past het spruitstuk dan ook van een coupe of sedan

heeft er iemand 1 onder en wat merk je ervan

of heeft iemand er nog 1 liggen en wat kosten deze dan ongeveer

groeten joachim

Link naar reactie
  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 9 jaren later...

Voor alles ná het spruitstuk is er genoeg aftermarket te krijgen, of eventueel op maat te laten maken.

Er zijn legio forumleden met ervaring in uitlaat-upgrades...

Het aanbod voor een RVS uitlaatspruitstuk is wat beperkter, en is type-specifiek. Welke motorisering heeft jouw Z3?

Link naar reactie

Ik heb een 2.0 (6pitter) met een Schmiedmann sport spaghetti spruitstuk (200,=) en een opmaat gemaakte Crooke Tuning, Bunschoten uitlaat roestvrij met 1 race kat en 4 eindpijpen.. ( 1100,00) of tie sneller is weet ik niet ,maar je hoort hem wel komen en weggaan, zit een lekker geluidje in !

aangepast door .cornelis.
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Even teveel topics gestart. Bedankt voor je reactie. Zoek me suf naar een spaghetti-spruitstuk. voor een m43. Daarna weer verder kijken voor een sportcat. Nog geen fabrikant gevonden die de hele uitlaatgas-keten verzorgt. Onlangs kap vernieuwd en nieuwe velgen op komst, dus deze investering zit even in de vertraging.

Link naar reactie

Sorry, ben een beetje laat. Het gaat om een Z3 uit 2001 1.8i, dus 1.900 cc.

Ik kan je even niet volgen. Volgens mij bestaan er toch een 1,8 en een 1.9 naast elkaar.

Link naar reactie

Ja, dat klopt en ze hebben volgens mij alle twee 1900 cc cylinderinhoud. De ene (1.8i) heeft een m43 en de ander een m44 motortype (dacht ik). Ben technisch bewust onbekwaam, dus verdere uitleg kan ik niet geven. Ik weet inmiddels wel dat voor de 1.9 meer sportuitlaten beschikbaar zijn dan voor de 1.8i. Wil graag een Simons, maar die is er niet (of heb ik niet kunnen vinden) voor een 1.8i.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.