Ga naar inhoud

Oranjetour op 3 mei 2014 (voor een goed doel!)


pampus

Aanbevolen berichten

Ik zag het ook. 12u Transferium lijkt me uitstekend!

Maurits wil je geen koffie ? Je kent de omloop snelheid daarrrrrr...... Wachten en zo.......

Link naar reactie
  • Administrator

Maurits ...

Ach ja, laten we dat maar doen dan. Nu ik er nog eens over nadenk; misschien hebbenw e de vorige keren ookw el om 11.30 afgesproken. Voor diegenen die nog een adres zoeken om op de navi in te voeren:

McDonalds
Plesmanlaan 102
2332 CD Leiden
Parkeren vanaf de weg gezien achter de McDonalds.
Link naar reactie

Ik heb BMW Den Haag gevraagd of zij het leuk zouden vinden een bijdrage te leveren door een originele BMW cap voor de kinderen ter beschikking te stellen. En zie hier de reactie:

Beste Huub,

Aangezien wij als BMW Den Haag dit soort initiatieven enorm kunnen waarderen, hebben we besloten om een twintigtal BMW Caps in de kleurstellingen blauw, wit, zwart ter beschikking te stellen voor de kinderen die mee rijden in de Oranjetour.

Wij wensen jullie heel veel plezier met deze rit aankomende zaterdag en ik zal er voor zorgen dat de caps aankomende vrijdag voor je klaar liggen aan de onderdelenbalie.

Ik haal de caps vrijdag op en zal ze jullie bij het transferium overhandigen. Voor degenen die het transferium overslaan, meld je voor aanvang van de rit even bij mij.

  • Like 1
Link naar reactie

Hardstikke leuk....., mag ik hem ook zelf houden, ben tenslotte ook nog kind !!

Even zonder gekheid, er komen een kleine 60 kinderen en we hebben 20 petjes, sommige kinderen zullen het dus niet leuk vinden dat ze geen petje krijgen, blijft wel een hardstikke leuk initiatief .......

Enfin we zien wel hoe het loopt.

aangepast door pampus
Link naar reactie
  • Administrator

^Lijkt me dan een voordeeltje voor "onze" passagiers, toch? :hypocritesmiley: Ik weet niet hoe Huub het heeft gevraagd, maar zelf zou ik het aan een BMW dealer verkocht hebben als een afvaardiging van het Z3forum die mee doet. Dan krijg je (maar) zoveel petjes als er BMW(passagier)s mee rijden ... En dat is natuurlijk (al) top!

Link naar reactie

^ volstrekt logisch Maurits maar je weet hoe dat gaat en de kinderen! denk ik! hebben geen invloed op bij wie ze terecht komen. Enfin zoals ik zei we zien wel......

Blijft toch errug leuk....

Link naar reactie

Theo, in een roadster is een petje functioneel, maar een petje in een coupe is geen gezicht :petje:

Ik begrijp je punt t.a.v. de overige kinderen, maar ik heb het inderdaad benaderd als een aardigheidje voor de Z3/Z4 passagiers, precies zoals Maurits aangeeft.

Het werven van sponsors voor het gehele evenement laat ik voorlopig maar aan de organisatie over.

Link naar reactie

Het is prima enne mijn coupe heeft een klapdak, brand je ook je knar dus heb je ook een petje nodig....

Kortom we zien het wel, wordt gewoon een leuke dag voor de kids en ons !!!

aangepast door pampus
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.