Ga naar inhoud

Oranjetour 2013


Maurits

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Had hier vanmorgen ook al mail over gehad van Theo (pampus) keek net even in het topic van 2012

toen hadden we twee weken van tevoren bericht ontvangen. Dus toch nog maar ff dit weekend afwachten.

(Is nog 2,5 week Theo, niet 1,5 zoals ik vanmorgen zei)

Link naar reactie

Even in mijn mail archief gekeken en toen kregen we het programma op 12 april. Tineke een mailtje gestuurd, nog geen reactie. Het zal wel goed komen....

Link naar reactie

Nu ik heb net een reaktie gehad van Tineke en alles is in orde. Ze zijn er nog niet helemaal over uit qua indeling, maar het programma wordt volgende week definitief en naar ons opgestuurd, kortom gaat dus allemaal goedkomen.

Misschien moeten we maar even ergens een plek afspreken in de buurt van Katwijk waar we verzamelen om dan als colonne aan te komen op het feest terrein. Als iemand suggestie heeft voor een plekje (en een bak koffie) dan hou ik me van harte :clapping: aanbevolen.

Link naar reactie

^lijkt me prima, moeten dan alleen nog even het tijdstip coordineren, want ik weet niet hoe laat we verwacht worden en ik hoop dat we wat beter weer hebben !!!!! :lol:

Link naar reactie

He Luitjes, zet mij er ook maar bij voor 27 april. Was lange tijd onzeker voor mij,maar gisteren contact gehad met Tineke, en alles is geregeld.

Uhhh nog koffieklanten voor Zoetermeer voordat we naar Leiden gaan?

Groet,

Leon

Link naar reactie
  • Administrator

Top dat je er alweer bent ( vierde keer toch?) Nou Leon, als jij je opoffert gaan we gewoon naar Zoetermeer in plaats van naar het Transferium ;)

Link naar reactie

Ik vind het best, iedereen is welkom, zker weer oranjetaart erbij ha ha??

Laat maar weten wie er langs wil komen, hou ik er rekening mee, tijd afhankelijk van hoe laat we in Leiden transferium moeten zijn, voor degene die niet over Zoetermeer willen of langskomen.

Groet

Leon

Link naar reactie
  • Administrator

Hoe laat zouden we dan ongeveer bij jou moeten zijn Leon, als we ervan uitgaan dat we daar zo rond 11 uur a 11.30 uur zullen moeten zijn?

Link naar reactie

Ik denk tussen rond half 10. Katwijk is ongeveer een 3/4 uur rijden bij mij vandaan. Ik denk zelfs iets korter, omdat het zaterdag is. Transferium iets meer dan een half uurtje. Vorig jaar was het bij mij rond half 10/10 uur, maar toen spraken we om half 12 af bij het transferium omdat we toch al lang moesten wachten.

aangepast door Blackwwz3
Link naar reactie
  • Administrator

Lijkt me op zich doenlijk. Ik kijk nog even hoe ik er tegen die tijd hersenschuddingtechnisch voorsta, maar onder dat kleine voorbehoud ben ik om half tien in Zoetermeer. :thumbs_up:

Link naar reactie

Ik heb net het programma gekregen, uiterlijk 13.00 moeten we er zijn. De show begint om 11.00 we zijn vrij om wel of niet naar de show te gaan, kortom moeten maar even overleggen dunkt me......

Link naar reactie

Ok Maurits, we wachten af en nog beterschap.

Uhh Theo, maak mij niet uit hoe laat we er zijn, mits op tijd, natuurlijk. Vorig jaar moesten we er geloof ik om 12 uur al zijn. Ik denk dat ze het later hebben gemaakt omdat veel mensen afhaken doordat het zo'n lange dag is voordat er gereden gaat worden.

Dat vonden vorig jaar een aantal zzzers ook.

Ik pas eventueel de tijd bij mij thuis aan, iedereen mag er om half 10 zijn hoor, maar kan begrijpen dat als we later naar Katwijk gaan we ook later bij mij zijn

Groet

Leon

Link naar reactie
  • Administrator

Zullen we zorgen dat we er net voor de lunch zijn, dus 12.30? Als ik het goed zie betekent dat dan bij Leon een half uur later, dus 10.00 uur.

Link naar reactie

Lijkt me op zich doenlijk. Ik kijk nog even hoe ik er tegen die tijd hersenschuddingtechnisch voorsta, maar onder dat kleine voorbehoud ben ik om half tien in Zoetermeer. :thumbs_up:

Mocht jij niet kunnen, valt er dan een kind buiten de boot? Ik heb me niet opgegeven - ik wist tot deze week niet zeker of ik wel zou kunnen - maar ik kan evt. wel jouw back-up zijn. :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.