Ga naar inhoud

Lightning's Tjoening/styling/petjes Z4 collectie ( E85 + E86)


lightning87

Aanbevolen berichten

Een grijs kenteken....hahaha hij is goed.

Maar idd de geblindeerde zijruiten helder maken en een set originele/oem 18inc velgen erop en je hebt de mooiste auto ter wereld!

Ja ja ik weet het, maar ik ben nu eenmaal voor origineel.

aangepast door Veloce
Link naar reactie

Ik vind m mooi :). Maar ik ben geen oem verslaafde, alhoewel.... Ik heb voor het oem sierkoelerafdekplaatje half Europa afgezocht :P.

Daarnaast dit topic is bedoelt voor tuning en styling aan Z4's en dan de wat opvallendere verschijningen, de jouwe is nog niet zo hevig getjoend, valtnog mee als je een hoop creaties hier ziet.

Link naar reactie

Ik vind jou auto niet echt een petjesbak. Ik ben wel een OEM-er. Maar vooral iemand van de school "form follows function". Dat heb ik overgehouden mijn ontwerpopleiding aan de TU Delft.

Dus verlagen en mega-wielen prima: maar wel als daardoor de rijeigenschappen (voor het doel waar je hem het vaakst voor het gebruikt) er door verbeteren. En dat lijkt me zeker in een groot aantal voorbeelden in dit draadje absoluut niet het geval. In tegendeel...

Een concreet en recent voorbeeld. Mijn M Coupe stond laatst naast die van Pampus. Die van hem is een stukje verlaagd en is voor en achter voorzien van spacers. Ik vind dat veel mooier dan mijn OEM instelling. Ik zou dat ook wel willen maar alleen als de rij-eigenschappen er sowieso niet door verslechteren maar nog liever beter worden.

aangepast door Emi
Link naar reactie

donkere zijramen en achterraam zijn van bmw is geen folie ;)

+ onderstel is origineel M niet verlaagd

ik heb 18 inch als winter velgen style 152

ze moeten alleen een keer opgeknapt worden zaten er op toen ik mijn z4 kocht

$_84.JPG

aangepast door Mark79
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • 7 maanden later...

Heeft iemand ooit plaatjes gezien van de WS styling voorbumpers (bumperlippen) van echte exemplaren? Dus echte foto's, geen tekeningen of gestyleerde foto's

Dat zijn dus deze uitvoeringen:

 

a4front2a-25.gifa4front2a-26.gif

 

http://www.ws-styling.de/

Ik ben benieuwd hoe ze er in het echt uit zouden zien.

Ze lijken behoorlijk op de hartge spoilerlip.

 

Ik heb alle plaatjes in dit topic doorgespit, maar 90% oid mist helaas (want imageshack/photobucket/andere crappy gratis fotohost....)

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
14 uren geleden, GuidoK zei:

Ze lijken behoorlijk op de hartge spoilerlip.

 

Ik heb alle plaatjes in dit topic doorgespit, maar 90% oid mist helaas (want imageshack/photobucket/andere crappy gratis fotohost....)

 

van Hartge zou ik er nog wel 1 moeten hebben ergens, WS zal waarschijnlijk een schamteloze kopie zijn. zit je wel met het pas maken waarschijnlijk.

 

oh en die plaatjes heb ik er ooit afgehaald, als ik in de kerstvakantie tijd en zin heb zal ik zien of ik 1 en ander opnieuw kan plaatsen.

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.