Ga naar inhoud

Heb je een Leuke BMW of andere link,? Dump hem hier !


Marvin

Aanbevolen berichten

En dan straks van de JSF misschien ?

Een en ander voorbereiden....... jawel ........dat is zeker de bedoeling maar tegen de tijd dat er onderhoud gepleegd moet gaan worden........dan hoop ik al mijn tijd alleen nog aan mijn ZZZ te besteden

^^ daar heb ik al heel veel belastingcentjes voor betaald.... :punk:

Waarvoor dank Cor.......blijf ik nog een paar jaar bezig

^ daar heb ik onderdelen voor gemaakt, van het prototype dan

Ik zowel prototypes als productiedelen voor de motor.

Blijft erg leuk speelgoed om aan te werken.

aangepast door ad k
Link naar reactie
  • Administrator

Weet ik Ad, heb ook nog voor andere vliegtuigen onderdelen mogen maken/programmeren.

Helaas 9 jaar geleden door reorganisatie deze sector moeten verlaten, al mag ik nu ook niet klagen.

Link naar reactie
  • Administrator

Haha jij doelt op de Bijlmer...nee. Maar mocht je ooit eens vliegen en je stapt in een Boeing 777 dan begin maar te bidden

in de rest zal je waarschijnlijk nooit in komen. Onderdelen voor de chinhook, nimrod en de apache

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Nee hoor, is echt het verkrachten van een M, verlaging oké, maar camber veel te veel, strijkplank achterop, blahhhhhh, hou het maar origineel, veel mooier... Kleurtje is wel oké.

aangepast door pampus
Link naar reactie

Ik vind 'm ook te laag staan, en teveel camber, en te strakgetrokken banden.

En wat erger is, zon setup rijdt ook absoluut niet. En een bmw hoort toch een 'ultimate driving machine' te zijn, zeker een /m modelletje.

Dit is dus gewoon een soort van gecastreerde bodybuilder. Ziet er sterk uit, maar als het op echte kracht aankomt presteert het he-le-maal niets :lol:

Link naar reactie

Verlaging is misschien te.. meestal hebben die gasten wel een airsuspenion erin gebouwd. Dus waarschijnlijk zijn die pics nu puur voor de show. Spoilertje had ik al aangegeven dat dat minder is. Maar in zijn totaliteit.. toch echt wel een gaaf bakkie! En die velgen.. ccw's zijn gaaaaaaaaf man!!

Had van sommige forummers hier wel verwacht dat ik zulke reacties zou krijgen hierop omdat jullie meer van de originalos zijn.. ik ook wel maar dat is zo standaard! Voor het standaard"volk" dus.. heb die van mij ook lichtjes aangepakt door andere velgen, ramen tinten, iets lager dan m verlaging, strutbar, gegroevde schijven voor en andere einddempers.. maar als ik het zat ben zet ik zo weer het origineel spul erop..

Maar misschien ligt het ook wel aan mijn wat jongere leeftijd (30). en verder even goede vrienden hier op het froum :) :) :)

aangepast door raoul
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.