Ga naar inhoud

spacers


sander

Aanbevolen berichten

  • Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beter dan spacers met verlengde bouten? Ja, de verlengde bouten zijn minder sterk. Het probleem is dat dit soort spacers het zich pas geven vanaf 30mm(???) ofzo. Anders kom je de bout niet kwijt in de spacer.

Pak idd nooit spacers zonder centreerrand.

Vanaf 20mm zijn ze er :m:

Link naar reactie
Mooi, dan weet ik al wat er achter op gaat :huh:

dat weet ik dus niet, er zit nu achter 245/40/17 onder, velgen style 24.

vraag hoeveel cm moet ik naar buiten om het wiel mooi vlak te krijgen met de body.

ik kan moeilijk inschatten hoeveel cm het moet zijn.

is er iemand hier die wel losse spacers heeft met langere bouten, en hoe bevalt dat want het scheelt circa de helft in kosten

grt sander

Link naar reactie

Tja, dat ligt er natuurlijk weer net aan waar je de Z voor gebruikt. Wanneer je in de grote steden woont en je gebruikt hem vooral voor woon/werk dan zijn velgensloten wel aan te raden. Of je wilt later je auto op 4 bakstenen terugvinden. :D Nu kan ik mij voorstellen dat dit niet zoveel gebeurt in de praktijk, maar je weet maar nooit :huh:

Van Pierre heb ik gehoord dat het zich ook verlengde slotbouten geeft.

Link naar reactie

Ik heb een liniaal tegen de band gezet en dan loodrecht naar beneden gekeken. Dat kun je een redelijke schatting maken. Pierre zou je misschien meer kunnen vertellen. Moet je wel even doorgeven om welk type Z het gaat, oud/nieuw model, 6/4 cilinder en de ET waarde van de velg.

Link naar reactie
Ik heb een liniaal tegen de band gezet en dan loodrecht naar beneden gekeken. Dat kun je een redelijke schatting maken. Pierre zou je misschien meer kunnen vertellen. Moet je wel even doorgeven om welk type Z het gaat, oud/nieuw model, 6/4 cilinder en de ET waarde van de velg.

het is een 2.8 uit dec 97, et waarde zou ik niet weten

sander

Link naar reactie

Bedoel je deze hier

Hebben volgens mij een ET waarde van 41 voor en achter. Moet je echter voor alle zekerheid ff nakijken. Wat ook van belang is of ie verlaagd is of nog wordt dat bepaald nm. hoe breed je kunt gaan.

Als het idd ET41 is dan kun je voor en achter minimaal 15mm per kant monteren, als ie lager is achter wel 25 mm per kant.

groet,

Pierre

Link naar reactie
Bedoel je deze hier

Hebben volgens mij een ET waarde van 41 voor en achter. Moet je echter voor alle zekerheid ff nakijken. Wat ook van belang is of ie verlaagd is of nog wordt dat bepaald nm. hoe breed je kunt gaan.

Als het idd ET41 is dan kun je voor en achter minimaal 15mm per kant monteren, als ie lager is achter wel 25 mm per kant.

groet,

Pierre

that's the one, en hij is niet verlaagd, ik denk dat ie wel 3 cm kan hebben !!!!!!??????

Link naar reactie
:D ;) :lol: :D :D

oke oke oke, maar eerst verbreden ( hoeveel cm weet ik nu nog niet ) en dan evt verlagen, de eibach prokit ( dit zijn alleen de veren , geen dempers ) wat kost dat wel niet, iemand nog een setje liggen ergens op zolder

sander

ps ik denk dat ik 15 mei ook kom misschien

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.