Ga naar inhoud

2 daagse rit Eifel / Nurburgring en Moezeldal 6+7 september 2014


mohikaan

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

Nog 6 heerlijke cabrio maandjes en het is alweer 6 september: Dan nog meer Zon, Bergen, Bratwurst en prachtige afdalingen.

Inmiddels nog maar 5 maandjes. Merk op dat er per dag slechts ca. 200km (sportief!) gereden wordt, dus er volop tijd overblijft om onderweg te fotograferen en of een zonnig terras te feteren en de Nurnbergring te bezoeken.

Kortom 2 dagen vakantie gevoel

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

ik had ook geboekt voor vrijdag bij haus hubertus maar deze weer gecancelled. Men was niet van plan in te gaan op mijn dieet (allergie) verzoek voor het ontbijt, die mocht ik zelf regelen. Ik ga niet betalen voor kamer met ontbijt en dan deze zelf te moeten verzorgen. kijk nu rustig naar een ander hotel.

en ondertussen ook deze gevonden...5/6 Sept in Zur Alten Mühle in Lützkampen en 6/7 Sept in Altes Winzerhaus & Gästehaus in Cochem-Sehl

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Poosje zelf niet geweest hier.

Ik ga begin augustus naar de regio om wat zaken te verkennen (en een paar trajecten voor te rijden).

heb eigenlijk moeite om in te schatten hoelang het verblijf op de Ring zal duren (Als het hard regent, heel kort denk ik :lol: ). Waar gaan we dan lunchen?

Duurt het verblijf lang (Door het prachtige weer :guitar::grill: ) kunnen we daar de lunch gebruiken.

Het zijn gelukkig luxe probleempjes.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • Administrator

Als je nu een Visa card aanvraagt, krijg je er een gratis RayBan zonnebril bij twv 139,00. Goeie actie... :lol:

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Volg dit topic nog even :-) Of is de lijst al vol?

Ik wil het bij ca. 10 autos houden. Het zijn er nu 12 geworden en dat is voor mij het maximum. Reden is vnl dat ik de groep niet wil opsplitsen en er onderweg geïmproviseerd moet kunnen worden met lunch locaties, koffiestops en zoals verleden jaar, met een niet gepland bezoekje aan een zonovergoten terras etc.

Maar zet jullie op de wachtlijst.

Link naar reactie

hey Henk al een idee waar we gaan eindigen :petje: ivm met "eind" hotel boeken

Hoi Ed, in de regio St. Vith - Francorchamps. Vandaar uit kun via de snelwegen weer snel naar Maastricht en verder.

Ik ga 6-10 augustus lunch en dinerplekken bekijken. (ga niet de hele rit voorrijden).

Link naar reactie

Ben net terug van verkenning Eifelrit en Nurbergring.

Vandaag was (en is er komend weekend) een Classic Car event. Werkelijk schitterende (race / sport)autos gezien.

Toegang tot de Paddock (en de deelnemende autos) kostte 18 Euro. In het weekend echter 38 Euro!

Het weekend van 7 september is er een "Motor Bike Event" op het kleine GP circuit. Veel motorliefhebbers dus

Moest vandaag de auto ver weg parkeren en lang lopen om bij de ingang en winkels (+ kartbaan) te komen. Wil dat gedeelte dus juist laten vervallen. De tijd kan beter gebruikt worden om bij de nabijgelegen berg "Die Hohe Acht" te berijden.

Wil wel ca 1/2 uur in de planning uittrekken om te kijken vanaf de vrije parkeerplaatsen.

aangepast door mohikaan
Link naar reactie

De diners op zaterdag en zondag avond :

Voor het diner op zaterdagavond heb ik Cochem rond gereden (binnenstad is autovrij). Is krankzinnig druk!!, weinig kans op reservering grote tafel in het weekend.

Daarna langs de rivier gaan rijden voor restaurant met terras (voor de ongetwijfeld mooie nazomeravond).

Dat bleek er maar 1 te zijn en toevallig bij het hotel waar Cees en ik geboekt hebben :lol::sFun_banana2::sFun_banana2::sFun_banana2:

Uitbater trok bedenkelijk gezicht , maar we zijn welkom mits we 17.00, uiterlijk!!!!! om 17.30 uur aanschuiven voor het diner.

Voor het afsluitende etentje zondagavond, in St Vith, een TOPLOCATIE gevonden!! Hotel Steineweiher, met terras aan het water! (zie de foto's)

http://www.booking.com/hotel/be/steineweiher.nl.html?aid=303947;label=saint-vith-Ovl24r6muWf_5nVNVhv8DQS37969115239%3Apl%3Ata%3Ap110%3Ap2€62%3Aac%3Aap1t1%3Aneg;sid=c1d50a0030a61a3bd14cd68522907953;dcid=4;ucfs=1;srfid=de97a6be302192af6a6d94d6456e3962fc3d3b65X2;highlight_room=

Ook hier geldt dat we er uiterlijk om 17.30 - 18.00 uur moet zijn.

We hoeven niet snel weg te zijn voor de volgende gasten, (2e shift) maar beide restaurants verwachten volgeboekt te zijn. Met 20 eters er bij, kunnen de koks het niet bijhouden en komen er lange wachttijden etc.

Ps voor de deelnemers die zondagavond willen blijven overnachten, is dit een fantastisch hotel!

aangepast door mohikaan
  • Like 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.